Forum > Lantra
Problem z odpaleniem
e-gen:
Panowie, Lantra j1 z silnikiem 1.5 vs 1.6/1.8 to zupełnie inne konstrukcje.
W tych z silnikiem 1.6/1.8 najczęstszą[b/] przyczyną problemów z opaleniem jest uszkodzenie czujnika temperatury cieczy chłodzącej (przy termostacie, z dwoma przewodami) i/lub silniczka krokowego (przy przepustnicy).
Jeden i drugi element jest łatwy do zdiagnozowania przy pomocy zwykłego omomierza - wzorcowe parametry tych elementów wielokrotnie podawane były na forum. Przy tych silnikach nie ma takiego archaizmu jak kopułka z palcem rozdzielacza.
Patryk1992:
--- Cytat: "kuris" ---Patryk z tego co wiem to pompa paliwa jest w baku ale do wymontowania jej musisz zdjac bak,bo pod tylnym siedzeniem jest tylko pływak poziomu paliwa.
--- Koniec cytatu ---
Jesem niezmiernie wdzięczny bardzo mi pomagłes i juz mam problem z głowy.
LukaszMix:
tak tylko pytanie czy dotyczy to czujnika podcisnieniowego czy elektroniki bo i w jednym i drugim sa dwa przewody
e-gen:
czujnik jest elektryczny a podciśnieniowy to zawór;
chodzi oczywiście o czujnik elektryczny, który zmienia oporność wraz ze zmianą temperatury, tabele oporności znajdziesz na naszym forum
ebo1:
witam ja mam elantre 2.0 crdi jak ja zgasilem to juz nie moge jej odpalic co robic?
dodam jeszcze ze chcialem wymienic uszczelke pokrywy zaworow i rozkrecilem je ,lecz gdy zobaczylem ze niemam klucza do wtryskiwaczy to ja zlozylem tak jak byla, no i bc jak wyzej pisalem krece ja a ona okoniek i nic , nie odpala.
---
Brt85: Używaj opcji Edytuj! Czytaj regulamin!
ok.
Nawigacja
[#] Następna strona