Forum > Lantra

Problem z odpaleniem

<< < (3/4) > >>

e-gen:
Panowie, Lantra j1 z silnikiem 1.5 vs 1.6/1.8 to zupełnie inne konstrukcje.

W tych z silnikiem 1.6/1.8 najczęstszą[b/] przyczyną problemów z opaleniem jest uszkodzenie czujnika temperatury cieczy chłodzącej (przy termostacie, z dwoma przewodami) i/lub silniczka krokowego (przy przepustnicy).

Jeden i drugi element jest łatwy do zdiagnozowania przy pomocy zwykłego omomierza - wzorcowe parametry tych elementów wielokrotnie podawane były na forum. Przy tych silnikach nie ma takiego archaizmu jak kopułka z palcem rozdzielacza.

Patryk1992:

--- Cytat: "kuris" ---Patryk z tego co wiem to pompa paliwa jest w baku ale do wymontowania jej musisz zdjac bak,bo pod tylnym siedzeniem jest tylko pływak poziomu paliwa.
--- Koniec cytatu ---
Jesem niezmiernie wdzięczny bardzo mi pomagłes i juz mam problem z głowy.

LukaszMix:
tak tylko pytanie czy dotyczy to czujnika podcisnieniowego czy elektroniki bo i w jednym i drugim sa dwa przewody

e-gen:
czujnik jest elektryczny a podciśnieniowy to zawór;

chodzi oczywiście o czujnik elektryczny, który zmienia oporność wraz ze zmianą temperatury, tabele oporności znajdziesz na naszym forum

ebo1:
witam ja mam elantre 2.0 crdi jak ja zgasilem to juz nie moge jej odpalic co robic?

dodam jeszcze ze chcialem wymienic uszczelke pokrywy zaworow i rozkrecilem je ,lecz gdy zobaczylem ze niemam klucza do wtryskiwaczy to ja zlozylem tak jak byla, no i bc jak wyzej pisalem krece ja a ona okoniek i nic , nie odpala.

---
Brt85: Używaj opcji Edytuj! Czytaj regulamin!

ok.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej