Przede wszystkim rozumiemy, że włączasz wcześniej ową funkcję i na desce zapala się kontrolka symbolizująca samochód na górce (zielona). Sprawa ważna, pochyłość musi być wyraźna bo są górki i góreczki, u mnie w garażu jest na tyle stromo że działa. Druga sprawa funkcja działa jednocześnie dla zjazdu i podjazdu. Większość supermarketów z garażem podziemnym ma strome wjazdy/wyjazdy i tam świetnie obie funkcje działają.
Hill holder -tak ta funkcje nazywa wiekszosc producentow. W IX35 jak zatrzymasz auto na duzym wzniesieniu, wrzucisz jedynke, trzymasz sprzeglo i zdejmiesz noge z hamulca, to hamulce "puszcza" dopiero po 2 sekundach, albo po dodaniu gazu. Nic nie trzeba wlaczac, zeby to aktywowac, a klawisz z samochodzikiem na gorce wlacza ograniczenie predkosci na stromych zjazdach - auto samo utrzyma predkosc ok. 25 km/h
[ Dodano: 2014-01-02, 19:14 ]Przede wszystkim rozumiemy, że włączasz wcześniej ową funkcję i na desce zapala się kontrolka symbolizująca samochód na górce (zielona). Sprawa ważna, pochyłość musi być wyraźna bo są górki i góreczki, u mnie w garażu jest na tyle stromo że działa. Druga sprawa funkcja działa jednocześnie dla zjazdu i podjazdu. Większość supermarketów z garażem podziemnym ma strome wjazdy/wyjazdy i tam świetnie obie funkcje działają.
Hill holder -tak ta funkcje nazywa wiekszosc producentow. W IX35 jak zatrzymasz auto na duzym wzniesieniu, wrzucisz jedynke, trzymasz sprzeglo i zdejmiesz noge z hamulca, to hamulce "puszcza" dopiero po 2 sekundach, albo po dodaniu gazu. Nic nie trzeba wlaczac, zeby to aktywowac, a klawisz z samochodzikiem na gorce wlacza ograniczenie predkosci na stromych zjazdach - auto samo utrzyma predkosc ok. 25 km/h