Forum > i40 VF

1.7 CRDi 141km ciągłe wypalanie DPF po usunięciu klap kolektora

<< < (2/2)

XT1097:
Do pierwszej generacji były zestawy naprawcze. Same listki z plastiku plus jakieś drobiazgi

marorz123:
A jakiej jakości są te zestawy? Masz może namiar na taki zestaw?

XT1097:
Chodzi mi o takie coś. Ale nie jestem pewien czy to pasuje pod Twoj motor.

https://www.ebay.com/itm/114933999213

dunski_szpieg:
Cześć wam.

Zabrałem się za demontaż i czyszczenie dolotu.
Pacjent z 2015 i na chwilę obecną 345.000 przebiegu. Tylko trasy olej wymieniany co 10k filtr paliwa co 20k.
Kolektor był prawie „jak nowy” jeśli patrząc na te wszystkie filmy YT, ze po 150k przebiegu nie ma jak palca wcisnąć bo tyle nagaru.
Teraz 2 pytania
1. Klapki są luźne na tym pręcie i czy tak ma być? Same rowki w klapach nie wyglądają na wytarte. Więc wnioskuję, że nowe również nie są na sztywno.
2. Sam pręt  ma już takie wytarcia (nie regularne) i czy myślicie, że to już wytarło się od tych kilometrów i godzin pracy?? Jedne są większe drugie mniejsze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej