Forum > i30 FD
Prawidłowe podpięcie ładowarki/prostownika
pawcik60:
Witam Serdecznie wszystkich forumowiczów!
Mam zagwostkę i pytanie jak w swoim Hyundai i30 CW FD 1.6CRDi 2010r. Ładuję akumulator to do tej pory pod pinałem plus do + a minus do - na akumulatorze. A teraz wiem że jest komputer pokładowy itd. ECU i wiele wiele innych czujników które szczytują wartości przeróżne. Teraz chciałbym połączyć ładowarkę prostownik automatyczne urządzenie ładujące pod akumulator kwasowy plus do + a minus do - ale nie na akumulatorze tylko na obudowie tzw. masa. Tak żeby było prawidłowe połączenie przez czujnik akumulatora bez iskrzenia. Moje pytanie brzmi pod co podłączyć minus - żeby było najbardziej dobrze i optymalnie żeby czegoś nie po palić zepsuć czy uszkodzić? Nie mogę znaleźć masy silnika byłbym wdzięczny żeby ktoś podpowiedział lub podrzucił gdzie ona się znajduje lub gdzie można się podłączyć bez inwazyjnie. Za pomoc z góry dziękuję i Pozdrawiam!
robaszek127:
Zawsze można minus podłączyć nawet z dowolnego miejsca byle była masa. Jak jest star stop u mnie piszą by odłączyć od klemy minusowej konektor czujnika. Ale sam ładowałem już ładowarką i nic nie odłączałem.
pawcik60:
U mnie nie ma start-stopu.
robaszek127:
W instrukcji do auta masz pewnie opisane jak podłączać do ładowania.
pawcik60:
Nie posiadam instrukcji obsługi dlatego pytam...
Nawigacja
[#] Następna strona