Forum > i40 VF
I40 brak ogrzewania.
XT1097:
Nie wiem gdzie wlot a gdzie wylot - nie mam takiego auta. Wlot rozgrzeje się szybciej niż wylot. Możesz też dotykać rurek w kabinie - pisałeś że dotykałem że gorące. Chodzi o to żeby wyłapać czy dolot i wylot równomiernie się nagrzewają - wylot trochę wolniej bo woda oddaje ciepło do powietrza
O uszczelke pytam bo ktoś na forumial wymieniana i mechanik założył zły typ - do innej wersji silnika. To spowodowało zaślepienie głównego kanału wodnego i chłodzenie totalnie szalało ten nie działało
Darkam123:
Zastanawiam się czy nie zastosować drastycznej metody, mianowicie kamix. Boję się trochę że rozczelni. Ale wczoraj walczyłem trochę płukanie Prestonem i z K2. Powiem ze trochę puściło więc może jeszcze jest zasyfiona.
Darkam123:
Klapka się rusza i słychać że pracuje.. a może termostat ? Wczoraj mimo że klekotal z godzinę złapał temperaturę 74 stopnie. Nie bylo to pod obciążeniem więc nie wiem..
XT1097:
Ale to płukanie to robisz na odpietej nagrzewnicy? To czym pluczesz idzie tylko przez nagrzewnicę?
Nie rozumiem dlaczego pluczesz a nie sprawdzisz jak grzeją się rurki zasilająca i powrotną z nagrzewnicy
Prosta metoda na sprawdzenie termostatu: czy wąż na górze chłodnicy nagrzewa się stopniowo, jak cały układ chłodzący (źle) czy do pierwszego otwarcia termostatu jest zimny a potem stopniowo się nagrzewa.
Darkam123:
Dziś zrobiłem krótka trasę 12 km. Trochę na światłach itp. I jak dojechałem waz był ciepły. Nie powiem ze gorący bo ja mogłem trzymać. Nagrzewnice płakałem bezpośrednio. Na odpietych wężach itp. Górny waz w komorze silnika jest ciepły, dolny nie. W kabinie rurka ta bliżej która beż problemu dotknę jest gorąca. Ta druga ledwo co ciepła nie mówiąc że zimna
Kwestia tego że w tym i40 nigdy szalu nie było z ogrzewaniem.mozliwe jest ze rurki w komorze są zamienione ? Podejrzewam że wlot jest na gorze a wylot niżej. Wrzuciłby ktoś zdjęcie ze swojej i40 jak to ma podłączone?
Nawigacja
[#] Następna strona