Forum > i30 GD

Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI

<< < (16/35) > >>

daniello1234:
Tak próbuje coś więcej wyszukać w stanach na temat katalizatorow
To co także często powiela się w wiadomościach to wpisy na temat
Dość często występującego bledu P0420
I że kia miała w jakiś latach zrobić akualizacje oprogramowania bardziej chroniącego katalizator przed przegrzaniem  a w razie konieczności wymieni katalizator
 Tak jakby jak się nie mylę miało to nastąpić 15 kwietnia 2022 r.
Widziałem kilka filmów z obrazem katalizatora który się wykruszył.
Co do pozwu zbiorewgo w tej sprawie  nic sensownego nie wyczytałem. 

daniello1234:
I co tam panowie i panie czy ktoś z was miał okazję organoleptyczne zajrzeć do kata jak to wygląda. Czy może ma ktoś kogoś znajomego który wie coś więcej ale sprawdzone wieści jak to faktycznie jest z tym katem. Ktoś prubowal dalej drążyć temat. Czy temat umarl

daniello1234:
Prawie 7 tys wyświetleń  czyli zainteresowanie jakby nie było jest.
Pytanie czy każdy machnął ręką i co ma być to będzie. Czy ktoś podrazyl popytał sam zaglądał analizował.


Szkoda


daniello1234:
Panowie i panie żeby nie było nudy.

Nie zamumulamy nie jeździmy poniżej 2.5 tys. Tak jak to ronni mówi.
Dalej krutkie przeloty mała dynamika.  No i teraz GDI pancerny silnik ale

Pod warunkiem  że

//www.youtube.com/watch?v=JE-876ulrEM

XT1097:
Ja nigdy żadnym autem nie jeżdżę powyżej 2,5 tys, z wyjątkiem rozpędzania,  ewentualnie autostrada jezeli prędkość na 5 (czy 6) biegu tego wymaga. Nigdy z żadnym silnikiem problemów nie miałem.
On zbiera jakieś padaki i robi sobie klikalność.
Przecież nowe auta (44 tys km)  jadą do ASO na gwarancji, tym bardziej przy gwarancji Kia/Hyundai 5 czy 7 lat.
Ten facet to pierdoła.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej