Forum > i30 GD

Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI

<< < (5/34) > >>

XT1097:
Jeżeli NIE masz EGR niskociśnieniowego lub jeżeli MASZ turbo to nie znam fizycznej drogi rzekomego przedostania się pyłu z kata do układu dolotowego. Przecież zwykły EGR jest sprzed turbo a kat jest za turbo.
Chyba że czegoś nie rozumiem.
A ten Rommieren już od dawna wciska różne bzdety i chyba mu się ciepło zrobiło pod tyłkiem bo do filmu z tłumaczeniami nawet się ogolił.

robaszek127:
Tu chodzi, że nie ma zwykłego EGR tylko wszystko robi lekkie otwarcie zaworów by spaliny wróciły do cylindra.

elektron1234:
WITAM WSZYSTKICH
Dla mnie tzn. że po prostu trzeba mieć sprawny katalizator lub w ogóle go zlikwidować.

robaszek127:
Tak czy siak jak w przypadku egr w ramach ekologii potem tylko problem użytkownika. Zapcha się EGR to kup nowy a jak masz pecha z katalizatorem to kup drugi silnik.

daniello1234:
Same komentarze paniki popłochu pytań czy mój też tak ma że polecał a teraz nie poleca wcale ogólnie to dobre autko i trzeba dbać i wymyślił ze można to naprawić softem a on ma patent . Zawsze od kiedy pamiętam komentarze były przychylne i negatywne neutralne itp. Tam sama panika lub pochlebstwo jaki cudowny nie jest ten mechanik

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej