Forum > i30 GD

Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI

<< < (26/35) > >>

daniello1234:
Chyba nie tak mo się wrzuciły zdjęcia ogólnie chodzi o to to że pierwsza u druga wyglądają po demontażu moim zdaniem dobrze trzecia jakby najwięcej nalotu u czwarta więcej od pierwszych dwóch mniej od przedostatniej

XT1097:
A dlaczego piszesz że źle? Te świece wyglądają dobrze. Po 30 tys to mają połowę życia za sobą. Tłoki i cylindry  wyglądają gorzej niż u mnie ale 300 tys robi swoje. A olej Ci bierze? Masz jakiekolwiek problemy?

daniello1234:
Jezeli chodzi o zdjęcia cylinder tłoków z toyoty wrzuciłem po to aby pokazać że tam też kest jakiś  problem z ciałem ciałami obcymi
 

Auto jeździ nie czuje żadnych spadków utraty mocy kopcenia itp.




Swiece z hyundai 1.6 gdi 150 tys obecnie nalotu
 Siwiece jak pisałem po 30 tys.

Filmu niestety nie mam z własnego niedopatrzenia a szkoda strasznie
Myślałem  że wszystko się nagrywa a pi wejściu w pliki zero nagrań
Jeżeli chodzi o pytanie o swiece po prostu nie wiem założyłem że jak takinnalot to cóż złego. 

Oleju hyundai mi nie bierze silnik pracuję bardzo płynie cicho równo olek zmieniam 2 razy do roku krotkie trasy

XT1097:
No i pięknie. Rommie myśli że teraz wszystkie T-Gdi do niego zjadą. Z całej galaktyki...

robaszek127:
Większość użytkowników i tak nie wie o tej tykającej bombie u siebie. A mechanik najwyżej zaproponuje remont silnika jak zacznie brać olej.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej