Forum > i30 GD

Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI

<< < (25/37) > >>

mayos:
Pan RommieRen móglby być bardziej precyzyjny co do tego co bierze na warsztat, ale zakładam, że ostatnio był 1.5 DPI 110KM.
Z kolei 1.4 G4LC ma podobnie rozwiązaną kwestię powrotu spalin spod katalizatora, więc zakładam, że ma ten sam problem.
Z tego co pisze i mówi RommieRen nie ma w tych nowszych silnikach klasycznego EGR.

Wczoraj zajrzałem na tłoki w moim drugim aucie. Silnik VW CGBA 1.4 86KM 130tys km przebiegu. O tych silnikach są dobre opinie. I jeździ ich rekordowo dużo na drogach. Może mi się wydaje, ale też mam takie pionowe rysy. Kompresja od 13.5 do 14 bar. Parę zdjęć poniżej. Zatem może to normalne w silnikach MPI :D


XT1097:
Trudno żeby rysy były w poprzek czy na ukos skoro tłok chodzi gora-dol. No ale może zdaniem internetowych szamanów powinny być motylki czy spiralki  :) :) :)
Ta plama na tłoku średnio wygląda. U mnie w 1,33 TCe przy tym samym przebiegu jak niżej. Ale to francuski chłam. Zniszczony ekologią
https://drive.google.com/file/d/1Ty8gBSzgfXNFD7nKJKsUm_6OMTbydR1u/view?usp=drivesdk

daniello1234:
Toyota Yaris. 1.3 300 tys.

XT1097:
No kurde rysy masz na cylindrze. Tylko mapa Cie uratuje  ;D ;D ;D

daniello1234:
Siwiece po 30 tys.
Jest słabo  źle bardzo źle. ?
I co sugeruje ze jedne mają więcej nalotu białego drugie mniej. Wiem że uboga mieszanka ale dlaczego nie równomiernie?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej