Forum > i30 GD

Wadliwy katalizator efek końcowy zatarty silnik GDI

<< < (23/35) > >>

daniello1234:
W pewnym momencie jest sugestia że temperatura w kacie może sięgnąć 1600 stopni. Uboga mieszanka powoduje podwyższenie temperatury . Plus jazda na krótkim dystansie bardzo delikatnie obchodząc sie z gazem
. Dziś trochę sobie pojeździłem z car skanerem i miałem cały czas podgląd na temperaturę.  Na początek powolutku niespełna 1800 obr. Potem jak silnik cieply to 5000 i więcej i  ani razu nie miałem więcej jak 945. Ostro pod górę.


Czy ten skaner to szajs . Czy  jak

robaszek127:
Przecież czujnik też może ma swoje max temperaturę lub pokazuje z opóźnieniem gdy już spadnie. Nie wiem ale ja myślałem, że w DPF ok 700stopni to już dużo ;D Przecież przy ok 1400 stal się topi  a gdzie 1600.

Rommie Ren:

--- Cytat: daniello1234 w 08 Marzec 2025, 16:34:13 ---W pewnym momencie jest sugestia że temperatura w kacie może sięgnąć 1600 stopni. Uboga mieszanka powoduje podwyższenie temperatury . Plus jazda na krótkim dystansie bardzo delikatnie obchodząc sie z gazem
. Dziś trochę sobie pojeździłem z car skanerem i miałem cały czas podgląd na temperaturę.  Na początek powolutku niespełna 1800 obr. Potem jak silnik cieply to 5000 i więcej i  ani razu nie miałem więcej jak 945. Ostro pod górę.


Czy ten skaner to szajs . Czy  jak
--- Koniec cytatu ---


Skaner masz zapewne sprawny.
Katalizator wytrzymuje temperaturę do 900stC i to też nie przez cały czas.
Poczekaj na procedurę CC i wtedy sprawdź ciekaw jestem jaką temperaturę żąda Twój ECU.

Pozdrawiam.

daniello1234:
A tak zapytam niepewnie bo nie wiem
Co to jest procedura CC 

Rommie Ren:
Catalyst cleaning.
Oczyszczanie katalizatora - procedura podobna do oczyszczania DPF/GPF.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej