Forum > i40 VF

Samoczynne gaśnięcie silnika 1.7 crdi

(1/2) > >>

PawełWagtail:
Witam Panów przychodzę z problemem w postaci gasnącego silnika.
Pacjent i40 1.7 crdi 2012.r manualna skrzynia.
Problem polega na tym iż przy włączeniu silnika zimnego  potrafi sam się wyłączyć  po 2-3 minutach próby ponownego odpalenia nic nie dają rozrusznik kręci a silnik nawet nie stęknie. Jedyna metoda to wpuszczenie plaka pokręci kilka razy i później zapala na strzała. Sprawdzałem zawór egr czy jest czysty,  wygląda ok. Spotkaliście się z podobna sytuacja ? Co może powodować takie gaśnięcie silnika

XT1097:
Nie wiem czy tam jest wstępna pompa elektryczna paliwowa? W 1,6 CRDI nie było elektrycznej więc pompa wysokiego ciśnienia musiała zasssac - pytanie właśnie czy paliwo nie odpływa z układu po wyłączeniu silnika, czy poma zaciąga itp. Nie miałeś coś grzebane przy filtrze paliwa ostatnio?

PawełWagtail:
Nie nic nie było robione.
Ten grzybek na filtrze paliw jest dość sztywny więc  wygląda ze paliwo jest. Jak już złapie silnik to zapala bez problemu

XT1097:
A obserwowałes kontrolkę immobilisera? Autko z kluczykiem - po włożeniu kluczyka musi się zapalić. Jeżeli kontrolka się nie zapali to rozrusznik kreci ale auto nie odpali. Można to przegapić - ja tak jeździłem kilka lat bo rzadko się przytrafiało ale kiedy nie umiałem zapalić zawsze przychodził mi do głowy układ paliwowy a problem był na stykach cewki przy kluczyku (antena immo)

PawełWagtail:
Tą opcję tez już sprawdzałem czyta kluczyk za każdym razem. Po za tym problem jest w tym ze on sam gaśnie, a jak już zgaśnie to bez plaka nie odpali.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej