Mam identyczną przypadłość przez jakiś czas od uruchomienia nawiewów/klimatyzacji działa normalnie później wydajność nawiewu spada do bardzo niskiego poziomu, zwiększanie obrotów dmuchawy nie przekłada się na wzrost wydajności nawiewu. Słychać że silnik dmuchawy pracuje z dużymi obrotami ale powietrze z nawiewów leci bardzo słabo. Pierwszą rzeczą, której spróbowałem była wymian opornika/rezystora dmuchawy (bardzo dobry dostęp) kupiłem nieoryginalny i o dziwo problem zniknął ale tylko na jedną nieprzerwaną podróż która trwała tak z 4h. Później nie dało się w ogóle sterować siłą nawiewu i na wyłączonym nawiewie i tak powietrze było wydmuchiwane z kratek. Założyłem więc stary rezystor i mam to co miałem wcześniej czyli przez jakiś czas wszystko jest ok a później siła nadmuchu spada i nie da się jej zwiększyć. Pomaga tylko wyłączenie nawiewów w trakcie jazdy na jakieś 5min i włączenie znowu wtedy znowu wszystko działa ale na chwilę. Nie da się tak jeździć na dłuższą metę. Czy ktoś podejrzewa czego to może być przyczyna? Mam również pytanie do marcin2105 czy znalazłeś może rozwiązanie problemu, oraz gdzie znajduje się "silnik klapy od temperatury powietrza" i czy jego wymiana wymaga rozmontowania całej deski rozdzielczej czy można jakoś od schowka się tam dostać bo coś czuję że ten problem (zimne powietrze na kratkach pasażera a ciepłe na kierowcy) również mnie dotyczy.