Forum > i30 PD
Dziwny, głuchy stuk przy wciskaniu sprzęgła
tomilipin:
Możesz śmiało jeździć. U mnie w końcu to też pękło, wciągnąłem jedną część tej pękniętej tulejki odkurzaczem podczas sprzątania samochodu bo nawet nie wiedziałem, że coś jest nie tak. Jeżdżę bez tej tulejki już drugi rok. Na szczęście nic nie puka, nie pyka, nie przeszkadza. Zauważyłem tylko, że jak samochód jest bardzo nagrzany, np. zostawiony na cały dzień na słońcu, to przez pierwszych kilka minut po uruchomieniu faktycznie coś słychać. Ale takich sytuacji to mam może trzy w ciągu roku, więc kompletnie się tym nie przejmuję i jeżdżę bez tulejki.
kikan123:
Dzięki, chciałbym coś takiego (+ sprężynę) zabrać w razie czego w drogę, ale ciężko namierzyć. Wychodzi na to że to będzie to choć jak podglądałem to wydawało się bardziej masywniejsze. Pomoże ktoś ?
To część niby po VIN
https://zapodaj.net/plik-d95hkaVwfS
A to jakaś randomowa bo nie mogę nic na sprzedaż znaleźć
https://www.fox.rzeszow.pl/tulejka-sprezyny-pedalu-sprzegla-hyundai-kia,4,967,276082
tomilipin:
Hmm, chyba mówimy o innej części. U mnie pękła część 32871A, do kupienia była tu: https://allegro.pl/oferta/hyundai-i30-2017-tulejka-pedalu-sprzegla-10898699417 Zobacz na zdjęcia, tam jest schemat.
kikan123:
Właśnie ciężko mi powiedzieć. Na zdjęciu wygląda tak:
https://zapodaj.net/plik-HjI9kECxOV
https://zapodaj.net/plik-yYIgDrqdcC
tomilipin:
Wydaje mi się, że mamy już inną konstrukcję pedału sprzęgła. Na Twoim obrazku: https://zapodaj.net/plik-d95hkaVwfS nawet jest to zaznaczone w prawym dolnym rogu. Dla silnika poniżej 1400 cc DOHC MPI są inne detale, a ja mam właśnie 1.4 MPI, on ma 1300-ileś centymetrów sześciennych pojemności, niecałe 1400, czyli wszystko się zgadza.
Nawigacja