Witajcie,
Jak w temacie - podłączyłem telefon (Hotspot) z autem, żeby mieć na żywo info o korkach i zaczęła wyskakiwać mi informacja:
"Usługa online wygasła".
W salonie powiedzieli, żebym szukał pomocy na Forum
To i szukam.
Dzisiaj jeszcze ściągnąłem aktualizację i jutro będę aktualizował całą navi, bo ostatnio w salonie coś przekombinowali i miejsce do wpisania ulicy (w Polsce) było 'wyszarzone' (nieaktywne). Natomiast w Niemcowni wszystko działało jak należy.
Pytanie mam - czy te 'przeterminowane' usługi online mogą mieć związek z leciwym telefonem?
Bo nawet połączenie telefoniczne przestało działać podczas gdy telefon był połączony tylko poprzez Bluetooth.
To znaczy telefon się podłączał i na ekranie nawigacji było widać, że telefon jest podłączony, ale rozmowy nie udało się przeprowadzić. Muzykę zawieszało, ale połączenie telefon-samochód nie było aktywne.
Szukam, gdzie mogę - ostatnio miałem jakąś akcję serwisową i rzekomo wymieniali przewody hamulcowe.
Ale jak odebrałem auto to wykasowali wszystkie statystyki (spalanie, ilość przejechanych km Trip1 i 2), pozmieniali ustawienia jasności wyświetlacza i jeszcze kilka rzeczy. I tak mnie zastanawia - czego oni tam szukali skoro akcja dotyczyła rzekomo wadliwych przewodów hamulcowych?