Hm... jeśli jedziesz 400 lub 500 km to nie będziesz cały czas jechał poniżej 2000 obrotów bo jajko zniesiesz.... Bez przesady mnie ostatnio moje Maleństwo spaliło na trasie 400 km 8,7l/100 km a jechałem bez zbytniego szaleństwa, ale jak miałem wyprzedzać to pedał w podłogę był wciśnięty. Więc jeśli pali Ci więcej to..... jedź do gościa który robi wtryski... może wystarczy przeczyścić, lub jakąś część zregenerować... Nie doprowadź do tego do czego ja doprowadziłem, że się facet zdziwił, że wogóle tym dojechałem :mrgreen: i 3800 zł musiałem wysadzić na regenerację No i poza tym... paliwo paliwo i jeszcze raz paliwo... poluj na duże stacje - tam gdzie tankują kierowcy TIRów, jeśli spotkasz duże ich skupisko na stacji paliw to spokojnie możesz zatankować... oni nie leją szczyn do zbiorników, nie stosuj ulepszaczy, polepszaczy, czy odmrażaczy do paliwa, nie stosuj vervy, gold'a, v'power'a, czy innych paliw o podwyższonych właściwościach ... są za suche do naszych pomp. Nie daj się wrobić na stacji że droższe to lepsze i taniej w eksploatacji... Może i taniej, ale na krótką metę... ;-)
Pozdrav