Forum > i30 PD

System start-stop oraz asystent pasa ruchu

<< < (3/4) > >>

chris2807:

--- Cytat: dsider w 01 Marzec 2024, 21:13:27 ---uporządkujmy to trochę, są bowiem dwa systemy:
- podstawowy LKA, czyli asystent utrzymania pasa ruchu, który 'interweniuje' przy przekraczaniu linii pasa
- zaawansowany LFA, czyli asystent podążania pasem, który koryguje kierunek jazdy, by utrzymać auto na środku pasa (działa bodajże powyżej 60km/h)
--- Koniec cytatu ---

Czytałem na słowackim forum, że ktoś włączył funkcję LFA, czyli tego zaawansowanego asystenta w poliftowym i30 z 2022r. wykorzystując launch x431, więc g-scanem pewnie też by się dało. Czy rzeczywiście da się to zrobić?

malerikula:

--- Cytat: chris2807 w 31 Maj 2024, 14:41:45 ---Czytałem na słowackim forum, że ktoś włączył funkcję LFA, czyli tego zaawansowanego asystenta w poliftowym i30 z 2022r. wykorzystując launch x431, więc g-scanem pewnie też by się dało. Czy rzeczywiście da się to zrobić?

--- Koniec cytatu ---
W hyundai jak i w kia, te same systemy różnie są oznaczone. Do tego ten sam system w innym roczniku już np ma inną nazwe. Jeżeli chodzi o gscana to oczywiście, że da się to zrobić jak launch to robi. W gscanie jest te same oprogramowanie bez paru wyjatków co gds w aso, produkuje te testery ta sama firma, oczywiście w gds nie mają innych marek np audi, a gscan ma dlatego ma inną nazwe, następcą gscana jest zenith 5, a za niedługo ponoć zenith7.

chris2807:
Jaki interfejs diagnostyczny polecacie, jako zamiennik GDS-a? Oczywiście do zastosowań amatorskich i do samochodów Hyundai. Kupno G-Scana czy Zenith-a za kilkanaście tysięcy odpada. To są interfejsy dla warsztatów.
Co myślicie o interfejsach GDS-VCI dedykowanych dla Hyundai/Kia z AliExpress? Wg opisu taki interfejs działa z samochodami do 2017r. Czy to znaczy, że z moim i30 z 2020r. już nie będzie działał? Czy taki interfejs oprócz diagnostyki będzie posiadał funkcje programowania? Ktoś używał tego interfejsu i może podzielić się informacjami?

malerikula:

--- Cytat: chris2807 w 03 Czerwiec 2024, 13:00:38 ---Jaki interfejs diagnostyczny polecacie, jako zamiennik GDS-a? Oczywiście do zastosowań amatorskich i do samochodów Hyundai. Kupno G-Scana czy Zenith-a za kilkanaście tysięcy odpada. To są interfejsy dla warsztatów.
Co myślicie o interfejsach GDS-VCI dedykowanych dla Hyundai/Kia z AliExpress? Wg opisu taki interfejs działa z samochodami do 2017r. Czy to znaczy, że z moim i30 z 2020r. już nie będzie działał? Czy taki interfejs oprócz diagnostyki będzie posiadał funkcje programowania? Ktoś używał tego interfejsu i może podzielić się informacjami?

--- Koniec cytatu ---
Zamiennik Gds-a to klon głowicy, która kiedyś była uzywana w aso. Teraz pytanie jaka wersja i na jakich podzespołach? jakie oprogramowanie?
Amatorsko w tym klonie oprogramowanie nie pozwoli ci na nic, w twoim roczniku 2020, nie będzie twojego rocznika, silnika, a automat vin, nie jest w amatorskim interface. Pojęcie funkcje programowania nie idą w parze z zastosowaniami amatorskimi, nie da się mieć ciastko i zjeść ciastko. Jeżeli cię interesują klony, to weź  np delphi/autocom2020, szukaj jednopłytowej, też różne wersje były, i tak na każdej, są do wymiany kondesatory, jak i wymiana filtrów can (epson).Taka głowica obsługuje model z 2020 i30, 1,4mpi, mało tego widzi prawie wszystkie moduły. Mam porównanie bo mam G-scan3, a jak wyjdzie Zenith7 w Europie to go kupię, wtedy będe miał G-scana3 do sprzedania w dobrej cenie. Wróćmy do klona za 250zł , nastepnie thindiag, można wymieniać do woli! :Pozdrawiam

chris2807:

--- Cytat: malerikula w 03 Czerwiec 2024, 18:36:50 ---Jeżeli cię interesują klony, to weź  np delphi/autocom2020, szukaj jednopłytowej, też różne wersje były, i tak na każdej, są do wymiany kondesatory, jak i wymiana filtrów can (epson).Taka głowica obsługuje model z 2020 i30, 1,4mpi, mało tego widzi prawie wszystkie moduły.
--- Koniec cytatu ---

Chętnie był odkupił taką głowicę delphi/autocom2020 od Ciebie, jeśli masz?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej