Forum > i20

Start stop

<< < (6/7) > >>

malerikula:
Na tablicy , liczniku? To musi być dtc po obd.
Ciężko tak na odległość, jak się auta nie ma.
Jedź gdzieś na warsztat gdzie mają gdsa, gscana,zenitha, sprawdzą czy nie ma błędów, zrobią test ISG, podejrza parametry czujnika, Aku, lub podjedź do ASO.

piejar:
A sytuacja która ma miejsce u kolegi opisana jest tu, czyli samoczynne zapalenie się kontrolki ISG OFF.
I koniecznie zrób sobie test prądu upływu, opisane jako vehicles parasitic current inspection. Powinien być poniżej 50mA w stanie uspokojonym. Jak dla mnie te 50 mA to i tak dużo.


https://drive.google.com/file/d/1aU8bA0TAQlwva4QgYQqOmUwrkGDQURgr/view?usp=drivesdk

blaze85:
Tak, chodzi mi o kontrolkę przy liczniku.
To ona informuje że system działa nieprawidłowo.
Tak jak wcześniej pisałem ona się nie zapala.
Świeci się tylko przy wyjętym bezpieczniku i wtedy faktycznie potwierdza że system nie działa.
Zgodnie z instrukcją nie działa wtedy też przycisk do wyłączenia SS.
Bez dokładnych pomiarów i tak raczej nic więcej nie zrobię.

blaze85:
Taki jest efekt odłączonego bezpiecznika z klemy dodatniej.

...kuba...:
Status : Usterka obecna wskazuje na to, że usterka o którym mówi błąd jest aktywna.
Błąd dotyczy problemu w komunikacji własnie między innymi z "czujnikiem" akumulatora to by się zgdzało dlaczego Start/Stop nie ma zezwolenia na działanie i adaptacja akumulatora nie wykonuje się.
Masz na akumulatorze jedną z klem z dodatkową dwuprzewodową(pinową) wtyczką? to własnie w połączeniu ECM z tym czujnikiem jest problem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej