Forum > i20

[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.

<< < (12/61) > >>

vvalery:

--- Cytat: "Jacaw" ---
--- Cytat: "vvalery" ---Ciekawe co by sie stalo jakby rozdmuchwac problem w TVN Turbo w np. "Turbo kamerze". Zobaczymy ile ta naprawa wytrzyma. Ile koledzy jest gwarancji na ta naprawe? Rok? czy wiecej?
--- Koniec cytatu ---


Właśnie tak mi chodzi po głowie, czy udało by się tę sprawę jakoś nagłośnić. W moim przypadku dalej czekam na propozycję z ASO, bo sami powiedzieli, że chcą znaleźć sposób, aby usterkę wyeliminować, gdyż ich zdaniem samo malowanie to półśrodek, bo problem powróci. Mam jeszcze prawie 4 lata gwarancji, więc czekam cierpliwie i obecnie do ASO nie mam zastrzeżeń, jednak nie podoba mi się postawa producenta, bo ewidentnie widać, że nie jest to raczej powszechna wada niż okazjonalna (ASO mi potwierdziło, że nawet ich i20 z "placu" mają podobnie). Dodatkowo pisałem w tej sprawie do Hyundai'a Polska i zero odpowiedzi... kompletne olewanie klienta. Obecnie wszędzie widzę ich reklamy, byli sponsorem Euro... i wszędzie się reklamują jako to są fajni, problem w tym, że po zakupie chyba zaczynają olewać nabywców. Zdaję sobie sprawę, że i20 to nie jest jakaś super bryka, ale jednak trochę kosztowała i jeśli tak dużo dają na reklamę, to chyba warto by nieco w nabywców zainwestować, bo tego typu reklama jest lepsza niż telewizyjna. Podstawowe zasady marketingu mówią, że należy unikać niezadowolonych klientów, bo Ci mogą być bardzo skuteczni w zniechęcaniu innych i cała kasa wpakowana w akcje marketingowe może z tego powodu okazać się wyrzucona w błoto... jednak jak widać w Hyundai'u o ty mnie wiedzą, a szkoda.
--- Koniec cytatu ---

No cóz tu powiedzieć... :-( Płacz bedzie później i pójście po rozum. Mi juz w VW proponuja UPa w rozliczeniu wezmą Hyundaia. Jak dobrze dadzą to się sekundy nie będę zastanawiał. ;-)

btn:
Obawiam się, że chyba wszyscy będziemy się witać w tym wątku... U mnie to samo - rdza przy klamkach (od przodu) :(

Maciek:
Może mail ze strony jednego z administratorów forum w imieniu Hyundai Fanklub Polska jakoś bardziej skłonił by Hyundaia do ustosunkowania się do sprawy. Ewentualnie, jeśli ktoś jest za pan brat z niemieckim to polecam kontakt z centralą w Niemczech. Oni zawsze jakoś reagują.

Jacaw:

--- Cytat: "Maciek" ---Może mail ze strony jednego z administratorów forum w imieniu Hyundai Fanklub Polska jakoś bardziej skłonił by Hyundaia do ustosunkowania się do sprawy. Ewentualnie, jeśli ktoś jest za pan brat z niemieckim to polecam kontakt z centralą w Niemczech. Oni zawsze jakoś reagują.
--- Koniec cytatu ---


To może być dobry pomysł, niestety niemiecki jest dla mnie językiem obcym, a użycie google translate nie byłoby chyba dobrym pomysłem, ale fajnie jakby się ktoś znalazł, kto jest wstanie napisać to po niemiecku. Można by nawet wspólnie ustalić treść i napisać to jako takie grupowy list, tylko musiałby się jakiś tłumacz znaleźć.

vvalery:
Jeżeli ktoś zamiesci treść to ja mam osoby, które to przetłumaczą. ;-)
P.S. Ciekawe jak wygląda sytuacja w Niemczech, bo o dziwo będac tam ostatnio na delegacji relatywnie dużo widziałem i20, szczególnie we wschodnich landach. :-)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej