Autor Wątek: [i20 PB] [i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.  (Przeczytany 147876 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sklepkeller

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 56
    • http://www.sklepkeller.pl
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #270 dnia: 12 Kwiecień 2017, 12:40:52 »
Obowiązuje tylko, jeśli samochód miał wykonywane przeglądy powłoki lakierniczej.

Offline Kudłaty_1975

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 235
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #271 dnia: 14 Kwiecień 2017, 11:52:29 »
Na tą wymianę klamek  i gumek kwalifikują się też auta, które aktualnie już są po gwarancji?
Pytam, bo mi wymienili klamki jakiś rok do półtora roku temu i podkleili dodatkowo folią i nie wiem, czy zamieszczony fragment dotyczący tego problemu z TSB jest najnowszy, czy dotyczy okresu,  w którym właśnie na gwarancji  te półtora roku temu wykonano mi wymianę klamek + folia?

P.S.
Muszę przyznać, że jak do tej pory rudego tam nie widać. Fakt, że folia z czasem troszkę się na krawędziach odkleiła, ale chyba nadal ten sposób może nie tyle naprawy, co raczej działanie zapobiegawcze, spełnia swoja funkcję.

Offline sklepkeller

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 56
    • http://www.sklepkeller.pl
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #272 dnia: 14 Kwiecień 2017, 17:27:47 »
Warunkiem wykonania tego TSB są wykonane przeglądy powłoki lakierniczej.

Offline MERCI_HKP

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 43
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #273 dnia: 08 Czerwiec 2019, 21:59:42 »
Cytat: "Kudłaty_1975"

Muszę przyznać, że jak do tej pory rudego tam nie widać. Fakt, że folia z czasem troszkę się na krawędziach odkleiła, ale chyba nadal ten sposób może nie tyle naprawy, co raczej działanie zapobiegawcze, spełnia swoja funkcję.

Witam,
Mam pytanko - czy zauważyłeś jakieś problemy z tymi klamkami w ix20 (bo masz w podpisie - dlatego pytam) ? Rok temu podkleiłem krawędzie drzwi w swoim ix20
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=12825
to zapobiegawczo teraz mógłbym to samo zrobić pod klamkami (zarówno wnęka jak i uchwyty).

Offline Walery

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 9
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #274 dnia: 27 Marzec 2020, 12:07:31 »
Witam,
Jako, że założyłem ten temat chciałbym zapytać czy Hyundai kogoś przeprosił lub zrobił jakieś zadość uczynienie za tego bubla ?
Z góry dzięki za info
Pozdrawiam,
Vvalery
P.S. Teraz żona ma auto które kocha i które nie sprawia już od prawie trzech lat żadnych kłopotów. Przeciwieństwo tego g... jakim był i20.

Offline Kudłaty_1975

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 235
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #275 dnia: 27 Marzec 2020, 12:59:17 »
Cytat: "MERCI_HKP"
Mam pytanko - czy zauważyłeś jakieś problemy z tymi klamkami w ix20


Najmocniej przepraszam, ale dopiero teraz zauważyłem pytanie do mnie. Przepraszam  :oops:
W kwestii klamek w ix20 nie ma żadnego problemu. To jest zupełnie inna konstrukcja niż w i20, pomijając najnowsze wcielenie tego modelu. Nie wiem jak tam klamki się mają, ale jak dobrze pamiętam, producent miał je wymienić na zupełnie inne, co jak wnioskuję po postach (brak skarg), uczynił.  

Jeszcze raz przepraszam.

Walery, o jakichkolwiek przeprosinach raczej trzeba zapomnieć. Ja osobiści dobrze wspominam moją i20 i z tego co wiem, po sprzedaży w 2017 roku nic niepokojącego się nie wydarzyło czy to w kwestii klamek, czy tylnej klapy (malowana na gwarancji). Nowy właściciel bardzo zadowolony.

Offline Walery

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 9
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #276 dnia: 30 Marzec 2020, 13:09:47 »
Mi malowano wszystkie drzwi i klapę i rdzewiały dalej, więc nie wspominam mile plus jeszcze te akumulatory. Nigdy z żadnym autem nie miałem tyle problemów dlatego ta marka dla mnie nie istnieje. :evil:
Może byłoby inaczej, gdyby producent podszedł do problemu inaczej, ale nawet nie zdobył się na to, aby przesłać coś w stylu przepraszam. :roll: Pewnie byłoby to przyznanie się do winy. :oops:

Offline Kudłaty_1975

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 235
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #277 dnia: 31 Marzec 2020, 18:53:31 »
Ja na samym początku, poczynając od klamek, później przyszedł czas na tylną klapę, byłem mocno poirytowany jakością i tymi, że tak napiszę niedociągnięciami fabrycznymi, że byłem już skłonny po krótkim czasie użytkowania auta  sprzedać je, ale z uwagi na podejście ASO do wszelkich zgłaszanych uwag, ogólny bilans mogę uznać za dodatni. Nigdy nie zostałem odprawiony z kwitkiem i zawsze znalazł się jakiś sposób, żebym to ja, jako klient, był zadowolony. I zawsze to był skuteczny sposób naprawy. Klamki zostały jakie były, czyli wadliwe, klapę odmalowali mówiąc, że po ich pomalowaniu można będzie o problemie zapomnieć i faktycznie tak było. Samochód poszedł w znajome ręce także jego historię dalszego użytkowania znam. Nic znów nie rdzewiało.  I jak to mówią, pierwsze auto sprzedaje ci salon, drugie serwis. Z uwagi na podejście serwisu do zgłaszanych usterek, w konsekwencji ich działań, jeżdżę ix20, które też nie jest idealne i nie jest samochodem moich marzeń w ogóle, ale jak na ten moment jestem zadowolony. Szczególnie z jego nudnej do bólu poprawności i praktyczności.

Offline Jacaw

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 134
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #278 dnia: 01 Kwiecień 2020, 08:32:56 »
Niestety u mnie, aż tak różowo nie było. Generalnie nie uważam, że to jest złe auto - wielkich awarii nie było, ale też jest nieco niedopracowane i zachowanie producenta niestety słabe. Klamki miałem kilka razy malowane, obecnie są podklejone folie, ale widzę, że w jednym przypadku niestety mimo to coś się dzieje, a gwarancji już nie ma, klapę miałem raz malowaną na gwarancji i drugi raz już na własny koszt, bo gwarancja się skończyła... a producent uznał, że cóż nie ma gwarancji to mój problem. Miałem problem z tylnymi hamulcami i tu ciała dało ASO, ale co z tego skoro już po gwarancji, a ASO żadnej swojej winy nie widzi. Na gwarancji miałem jeszcze wymieniany stelaż fotela, osłonę przeciwsłoneczną, sprzęgło (trafiłem na model z wadliwym sprzęgłem, była "cicha" akcja serwisowa tzn. jak się upomniałem to mi zrobili, ale sami z siebie chyba by tego nie ruszyli) oraz rzutem na taśmę przekładnię kierowniczą, bo przy ostatnim przeglądzie gwarancyjnym wykryli stuki - tu muszę pochwalić ASO, że zrobili dobrą robotę.

Nie uważam, że jest to auto na zasadzie: wymieniam tylko olej, leję benzynę i nic się nie dzieje, ale też nie jest to auto, że wszystkich mechaników z okolicy już znam. I wiadomo, że to był nowy model, czyli taki, gdzie mogą się pojawić choroby wieku dziecięcego.

Jak widać, trochę tego jest, ale chyba jak na 9 lat eksploatacji nie jest tak źle. Producent dał kilka razy ciała, z ASO było różnie raz mogę pochwalić, a raz zganić - w skali od 1 do 6 to był tam chyba tak gdzieś miedzy 3, a 4 ocenił.

Offline Walery

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 9
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #279 dnia: 07 Kwiecień 2020, 11:25:53 »
Wszystko fajnie i pięknie tylko auto służy do jeżdżenia, a nie stania w salonie na malowaniu. Ileż można. Zapomniałem jeszcze , co chyba wkurzało żonę na zbliżonym poziomie do tych klamek to wybulone plastiki na desce rozdzielczej, łuszczące się sreberko na klamkach wewnętrznych potrafiące skaleczyć rękę i odstające lusterka w zasłonach słonecznych na przedniej szybie. Dużo tego jak na takie małe auto. Niestety, my nie mieliśmy czasu jeździć co chwilę, po serwisie bo stracilibyśmy pracę.

Offline Jacaw

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 134
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #280 dnia: 07 Kwiecień 2020, 12:49:12 »
Cytat: "Walery"
Wszystko fajnie i pięknie tylko auto służy do jeżdżenia, a nie stania w salonie na malowaniu. Ileż można. Zapomniałem jeszcze , co chyba wkurzało żonę na zbliżonym poziomie do tych klamek to wybulone plastiki na desce rozdzielczej, łuszczące się sreberko na klamkach wewnętrznych potrafiące skaleczyć rękę i odstające lusterka w zasłonach słonecznych na przedniej szybie. Dużo tego jak na takie małe auto. Niestety, my nie mieliśmy czasu jeździć co chwilę, po serwisie bo stracilibyśmy pracę.

Musiałeś chyba trafić na jakiś felerny egzemplarz. Jak wcześniej pisałem, parę przygód miałem, więc nie uważam tego samochodu za idealny, ale wydaje mi się, że (szczególnie jak na nowy model) nie jest aż tak źle, powiedziałbym przeciętnie. U mnie we wnętrzu jakoś źle nie jest, wprawdzie plastiki trochę potrafią skrzypieć i osłony przeciwsłoneczne są faktycznie kiepskiej jakości (jedną miałem wymienianą na gwarancji, a drugą niedawno już na własny koszt), ale nie mam problemów ze sreberkiem, wybrzuszeniach i innymi elementami.

Offline weuek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 1096
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #281 dnia: 07 Kwiecień 2020, 17:16:14 »
Cytat: "Walery"
łuszczące się sreberko na klamkach wewnętrznych potrafiące skaleczyć rękę .

Identyczna typowa usterka jest w corsie D. I jakież było moje zdziwienie gdy odkryłem, że te srebrne klameczki są plastikowe. A starej fabii mk1 miałem metalowe, a w obecnej octavii mk2 są metalowe i od spodu podklejone gumą, dla wygody palca. A takie to niereprezentacyjne auta.

Offline Harun

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 36
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #282 dnia: 12 Kwiecień 2020, 22:06:16 »
Cytat: "weuek"
Cytat: "Walery"
łuszczące się sreberko na klamkach wewnętrznych potrafiące skaleczyć rękę .

Identyczna typowa usterka jest w corsie D


Z moich doświadczeń:

- łuszczące się plastiki deski rozdzielczej - VW polo IV
- tandetne osłony przeciwsłoneczne - opel astra J
- tragicznej jakości plastikowe kierownice - ford focus MK2

Każdy samochód, którym jeździłem, miał jakieś wady, jeśli chodzi o wykończenie.

Offline weuek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 1096
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #283 dnia: 13 Kwiecień 2020, 10:01:01 »
Focus mk2 z plastikową kierownicą to musiał być skrajnie ubogi. Takich się zwyczajnie nie kupuje na użytek prywatny, nawet na oko odrzuca. Przy okazji, bogaty focus mk2 fl to było najtandetniejsze auto w moim życiu.

Część wad można łatwo samemu wyeliminować. Tak zrobiłem ze skrzypiącymi rączkami drzwi. Wystarczyła taśma do wygłuszania za 25 zł.

Offline Harun

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 36
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #284 dnia: 13 Kwiecień 2020, 14:49:41 »
Cytat: "weuek"
Focus mk2 z plastikową kierownicą to musiał być skrajnie ubogi. Takich się zwyczajnie nie kupuje na użytek prywatny, nawet na oko odrzuca. Przy okazji, bogaty focus mk2 fl to było najtandetniejsze auto w moim życiu.


Dla mnie odwrotnie. Focus MK2 fl to jeden z najlepszych samochodów w moim życiu. Sentyment mam do dziś. Niezawodny i wygodny. Wersja Trend miała plastikową kierownicę.

Niezadowolony byłem z opla astry. Niby fajnie się tym jeździło, bo nieźle wyciszony jak na kompakt, ale nie mogłem się przyzwyczaić do koszmarnego sprzęgła i dziwnych przełożeń skrzyni biegów. Jedynie fotele były w tym aucie naprawdę udane.