I problem się rozwiązał:
- zadzwoniłem do serwisu i w jednym powiedzieli mi co zrobić aby rozpocząć procedurę wypalania DPF: na trójce rozpędzić do 4 tys. obrotów, jechać przez kilka sekund, potem przez kilka minut 2,5 tys. obrotów, procedurę powtórzyć kilka razy,
- niestety przez pierwsze 50 km nie dało się tego zrobić i jechałem z migającą kontrolką,
- zgasiłem silnik i poszedłem na zakupy, po odpaleniu kontrolka zaczęła świecić się ciągle,
- wjechałem na autostradę, procedura jw., nic nie pomaga, więc szukam włoskiego serwisu - niestety w sobotę zamknięty,
- jadę dalej, powtarzam procedurę, zatrzymuję się na stacji, wyłączam silnik,
- wracam za 5 minut, odpalam silnik kontrolka zgasła,
- i teraz widzę, że DPF normalnie się wypala.
Pytanie, czy błędy zostały w pamięci i można zobaczyć co się działo?
Jaka może być przyczyna? Zbyt wolna jazda na autostradzie? Dużo ograniczeń do 100 km/h? Zmiana paliwa z polskiego na austriackie?
Pozdrawiam
K.