Forum > Pozostałe

Nowe paliwo E10 !!

<< < (2/2)

piejar:
Powiem Ci że w moim silniku Renault od początku czuje wibracje na biegu jałowym. Zmieniane softy, poduszka silnika - nic nie pomogło ale auto ma 5 lat, 110 kkm nalotu i zero awarii - silnik chodzi jak zegarek. O tej nierównej pracy GDI dość często słychać, co ja osobiście zrzucam na karb znacznego skomplikowania silników jak również wielu elementów regulacji: dawka wtrysku, przepustnica powietrza, EGR, sterowanie zmiennymi fazami rozrządu, sterowanie turbo (choć to na jałowym raczej nie jest wysterowane). Obstawiam że ten procesor czytający położenie wału (obroty) i oddzialywujacy na tyle elementów regulacji po prostu sobie nie radzi - taka mała refleksja automatyka i elektryka. Do tego dochodzą wszelkie niedokładności regulacji choćby EGR, przepustnicy, sterowania zmiennych faz itp.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej