Forum > Bayon

Dlaczego Bayon słabo się sprzedaje ?

<< < (2/2)

Dzius:

--- Cytat: traker w 09 Grudzień 2023, 19:48:33 ---silniki 3 cylindrowe to wymysł zielonych

--- Koniec cytatu ---
Prawdę mówiąc też ich nie lubię. Te silniki R3 Hyundai'a 100KM i 120KM  różnią się tylko innym wysterowaniem zapłonu powyżej 4 tys. obrotów:
https://s7g10.scene7.com/is/image/hyundaiautoever/i20-Performance-diagramme1.0-litre-T-GDi-100ps-petrol-engine
https://s7g10.scene7.com/is/image/hyundaiautoever/i20-Performance-diagramme1.0-litre-T-GDi-120ps-48V-6MTe:4x3?wid=1440&hei=1080&fit=wrap,1
Więc o ile nie przekracza się 4000tys. obrotów chodzą tak samo. Nie wiem na ile różnią się skrzynie biegów.
W opisie Bayona znalazłem zalecenie zmiany oleju silnikowego co 10 tys. km, jak na fabryczne zalecenie jest to niewiele. Na co dzień jeżdżę też VW Golfem 7 z silnikiem R4 1.5 130KM działającym w cyklu Millera. Nieźle ciągnie i pali mało, lepiej się tym jeździ niż hybrydą.

ELETomek:
Chciałem kupić Bayona w wersji Executive. Zamówiłem, czekałem 5 miesięcy i gdy zadzwoniłem do ASO z pytaniem kiedy będę mógł odebrać samochód to powiedziano mi, że anulowano im 30 zamówień z tureckiej fabryki bez podania przyczyny m.in. moje. Szukamy dla pana samochodu, proponujemy wersję smart itd itp.  Gdym nie zadzwonił to chyba by mnie poinformowali. Co do 1.0 to wszystko zależy od tego co kto oczekuje. Bayon jest lekkim samochodem i wg mnie zbiera się wystarczająco dobrze. Ale cóż obraziłem się na Hyundai i kupiłem sobie Kamyka również 1.0, takiego który stał na placu. Już nie chciało mi się czekać na produkcję. Czyli mogę wam powiedzieć do widzenia  :'(

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej