Czołem, padło mi auto, 1.0 t-gdi, g3lc, i20 active 2016, 74kW, start stop. Zostawiłem na ulicy na noc, z rana już nie odpalił, bo akumulator za słaby, no to pomóc drogowa, jakiś starter podłączyli, ale kręci i nie odpala, laweta, mechanik i diagnoza, że ECU uszkodzone, niby czyta, nie ma błędów ale nie podaje na cewki sygnału sterującego- na żadna z 3 cewek. No i tak mają Pana od ECU, ale ten weźmie kasę, sklonuje ECU do używki i tyle, mechanik ani magik nie daje gwarancji że ruszy. (W serwisie 3,5k + 6tyg.) Kefico 4gb5? Macie może schemat elektryczny do ECU albo i nawet wewn. Tego ECU? Jak wogole do tego podejść, co on potrzebuje aby pdac sygnał na cewki - jak bo to że sterownik siadł na 3 kanałach to raczej niemożliwe. Ps. Mechanik lądował aku, ale nie trzyma napięcia, także 750zl za nowe aku to takie minimum co mnie teraz czeka + sterownik, także jak możecie to poratujcie rada
i wesołych świąt
Ps. Dalej juz sterwonik do naprawy do bwm electronics, ale Dalej nie dziala, bede wysylal na gwarancje :/