Forum > i30 GD

Błąd P1186

(1/3) > >>

Robsson79:
Witam

Zwracam się z pytaniem czy ktoś miał podobny problem z tym błędem (P1186). Na tą chwile został wymieniony filtr paliwa, sitko w baku czyste, wymieniony regulator ciśnienia na pompie.  Problem nie został rozwiązany. Może ktoś coś podpowie gdzie jeszcze szukać problemu.

Opis kodu błędu: Za niskie ciśnienie paliwa
Objawy wystąpienia tej usterki?
- silnik traci moc przy wyższych obrotach (max 2800)
- podczas dodawania gazu silnik dławi się
- brak wyraźnej reakcji na pedał gazu

piejar:
Regulator ciśnienia wymieniony ale pompa nie? Opisy błędu wskazują na pompę. Jej ona nie daje to regulator nie nabije cisnienia

...kuba...:
Regulator zwykle wymienia się jak jest problem ze zbyt wysokim ciśnieniem paliwa. Jego zadaniem jest tylko upuszczanie paliwa w celu zmniejszenia do wartości wymaganej ciśnienia które wytwarza pompa..A za wytworzenie ciśnienia odpowiedzialna jest pompa.. najlepiej odczytać bloki pomiarowe i wartości ciśnień w magistrali wysokiego ciśnienia.

Robsson79:
 
--- Cytat: piejar w 30 Wrzesień 2023, 09:38:34 ---Opisy błędu wskazują na pompę.
--- Koniec cytatu ---
W baku czy wysokiego ciśnienia?

piejar:
Poszukaj w necie bo filmów i postów o tym błędzie jest multum. Nie wiem czy masz pompę w baku bo ja w D4FB w i30 FD nie mam takiej pompy. Są 2 zawory regulujące ciśnienie jeden na pompie drugi na szynie CR (upustowy). Podstawa podłącz dobie OBD i śledź ciśnienie zadane i ciśnienie zmierzone. Szwankowac może też czujnik pomiaru ciśnienia na pompie CR, plus styki złącza przewody do ww. Interfejs np icar 2.0, program np car scanner, tam znajdziesz profil połączenia pod D4FB

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej