Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

S-coupe LS szarpanie

<< < (5/34) > >>

Cendra:
nawet przed chwilą jak jechałem to auto sie najpierw dławiło przy dodaniu gazu (jedno zdławienie), a potem do 3 tyś szarpnięcia... Nie jest tak zawsze, tylko pojawia się w rożnych chwilach, czasami chodzi super, a czasami tak jakby na 80% możliwości, jakby był czym zdławiony (wtedy pojawiają się zdławienia).
Coraz częściej pojawia się falowanie obrotów na jałowym biegu.
on86 spokojnie, o nic nie będę Cię oskarżał, wręcz przeciwnie dzięki za wskazówki ;-)
Jak odłączę przepływomierz to jak auto powinno się zachować :?:
Ostatnio na próbę odłączyłem czujnik temp. przy termostacie i auto nie chciało zapalić, to chyba dobry znak, że czujnik działa poprawnie jak jest podłączony :?:

Ogólnie to czuję sie jakbym miał samochód z kiepską instalacją gazową... Żeby nie było wątpliwości auto jest tylko na Pb :-P


ps: czytaliście temat o czujniku temp :?: też mnie zastanawia o co biega :roll:

Pyros:
Słuchaj a to przerywanie występuje zawsze tzn i przy zimnym i przy ciepłym silniku?? Bo ja czasem,jak wiesz,też mam podobne objawy ale występują one tylko gdy silnik jest już rozgrzany i najczęściej w ciepłe dni :>

BartBartez:

--- Cytat: "Pyros" ---Słuchaj a to przerywanie występuje zawsze tzn i przy zimnym i przy ciepłym silniku?? Bo ja czasem,jak wiesz,też mam podobne objawy ale występują one tylko gdy silnik jest już rozgrzany i najczęściej w ciepłe dni :>
--- Koniec cytatu ---


Zapraszam do lektury starego forum. Tam opisałem mój przypadek

on86:

--- Cytat: "Cendra" ---
on86 spokojnie, o nic nie będę Cię oskarżał, wręcz przeciwnie dzięki za wskazówki ;-)
Jak odłączę przepływomierz to jak auto powinno się zachować :?:

--- Koniec cytatu ---


u mnie na zepsutym przepływomierzu było tak: gdy była wtyczka wpięta auto dławiło i obroty falowały jak cholera, po wypięciu wtyczki silnik zaczął chodzić jak trzeba i wreszcie po ponownym wpięciu objawy powracały
zapomniałem jeszcze o jednym-przy uszkodzonym miałem wielkie spalanie wachy i dziwnie mi "pyrkało" z tłumika, po wymianie spalanie wróciło do normy i "pyrkanie" ustało

Cendra:
spalanie raczej mam ok...
występuje to na zimnym i na ciepłym... wcześniej było tylko na zimnym i bez falowania obrotów...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej