Autor Wątek: Problem z odpaleniem Santa FE SM CRDI 2,0L.  (Przeczytany 1907 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bandzior13

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 57
Odp: Problem z odpaleniem Santa FE SM CRDI 2,0L.
« Odpowiedź #15 dnia: 03 Sierpień 2023, 08:09:05 »
Czyżby czujnik ciśnienia na szynie walnięty?

U mnie jak już odpalił, Cascada pokazywała w pozycji Fuel Presure 260 bar a silnik pracował stabilnie - po około 10 min na jałowym.

piejar

  • Gość
Odp: Problem z odpaleniem Santa FE SM CRDI 2,0L.
« Odpowiedź #16 dnia: 03 Sierpień 2023, 09:02:21 »
U mnie odczyt był z car scannera. Musiałbym podłączyć Cascade choć trochę się nie chce wierzyć że takie mogłoby być przekłamanie na samym programie. Ale w sumie to też tylko ludzie piszą.
Tu filmik z faktycznymi poziomami ciśnienia z Volvo
« Ostatnia zmiana: 03 Sierpień 2023, 09:15:56 przez piejar »

piejar

  • Gość
Odp: Problem z odpaleniem Santa FE SM CRDI 2,0L.
« Odpowiedź #17 dnia: 03 Sierpień 2023, 09:18:39 »
Jeszcze w uzupełnieniu: u mnie obroty po odpaleniu były nieco wyzsze rzędu 1100 bo to była zima więc z początku są trzymanie nieco wyższe. Stąd może być to ciśnienie rzędu 500 bar na jałowym

Offline bandzior13

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 57
Odp: Problem z odpaleniem Santa FE SM CRDI 2,0L.
« Odpowiedź #18 dnia: 07 Sierpień 2023, 19:00:07 »
Diagnoza dwa wtryskiwacze do regeneracji.

Offline bandzior13

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 57
Odp: Problem z odpaleniem Santa FE SM CRDI 2,0L.
« Odpowiedź #19 dnia: 19 Wrzesień 2023, 21:50:44 »
Hultaj odebrany.

Po sprawdzeniu okazał się jeden wtrysk do regeneracji.
Autko śmiga pierwsza klasa po tygodniu brak problemów z odpalaniem.

Temat do zamknięcia.
Chyba że ktoś ma jakieś pytania?
Przerobiony przewód VAG-k + CAN Commander 1.4 działa prawidłowo z cascadą.

piejar

  • Gość
Odp: Problem z odpaleniem Santa FE SM CRDI 2,0L.
« Odpowiedź #20 dnia: 19 Wrzesień 2023, 22:31:42 »
Działa działa :-)