Forum > i30 FD
Błąd C1617, i tryb awaryjny
piejar:
Nie będziesz miał bardziej widocznych objawów bo EPS czyli elektryczne wspomaganie kierownicy po utracie sygnału prędkości samochodu przechodzi w tryb failsafe i przyjmuje prędkość 40 kmh bodajże
Info masz w plikach powyżej. Objawem ciekawym są rzuty wskazań obrotów to może oznaczać jakiś problem z sygnałem czujnika położenia wału, choć przy tej niesprawności silnik raczej miałby problemy z pracą. Wydaje się że problem jest "tylko" z komunikacją. Czyli trzeba sprawdzać druciki, złącza itp.
Jeżeli ten błąd 1617 masz stałe to bardzo dobrze, bo łatwiej szukać.
malerikula:
Ani doctor ani kts się do tego nie nadaje. Po wymianach części z EPS, trzeba zrobić adaptacje, i tu kts i doctor mogą być niewystarczające żeby ją wykonać. Tak jak pisał poprzednik komputer ustawia na sztywno prędkość, ostatnio użytkownik z tego forum miał podobny problem, po adaptacji błędów brak jemu komputer ustawił prędkość na 80km. Kts mógł nie pokazać wszystkich błędów a błąd np z niepoprawnej konfiguracji (brak adaptacji) może powodować wysyp innych błędów np C1617. Znowu brak adaptacji nie powinien powodować takich cyrków jak piszesz z licznikiem, podjedź do kogoś kto ma gds, gscana to ci to posprawdza.
pawelgep111:
Dziękuję za podpowiedzi. Po świętach muszę ogarnąć jakiegoś dobrego elektryka. Jeśli ktoś może polecić warsztat z okolic Warszawy [rejony Wołomina] to będę wdzięczny.
Nawigacja