Autor Wątek: Hyundai Kona - Akcja serwisowa  (Przeczytany 16272 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Brt

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 869
Hyundai Kona - Akcja serwisowa
« dnia: 30 Marzec 2023, 11:09:22 »
Przedsiębiorca Hyundai Motor Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Hyundai KONA wyprodukowanych w Korei Południowej od 21 grudnia 2022 r. do 30 stycznia 2023 r., może być zamontowana klamra pasa bezpieczeństwa siedzenia tylnego o niewłaściwej specyfikacji.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 50 pojazdów.

Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Hyundai w celu sprawdzenia klamry pasa bezpieczeństwa siedzenia tylnego i, jeżeli to konieczne, wymiany na prawidłową.

Informacji związanych z kampanią udziela Hyundai Motor Poland sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa; tel.: 0 800 444 000).

Źródło: uokik.gov.pl/