Forum > i30 FD

[ i30 FD ] wymiana tarcz kotwicznych tylnich

(1/2) > >>

pazdzioch:
Witam, stanął mi zacisk, jego stan wizualny oceniam na słaby, obstawiam że główną przyczyną była dostająca sie woda poprzez przerdzewiałą tarcze kotwiczną, oraz wiek zrobił swoje. Chce wymienic wszystko począwszy od tarczy kotwicznej po klocki i tarcze, oraz zaciski , choc w temacie zacisku  chciałbym posłuchać waszej opinii czy zregenerowac czy wymienic ? jak wymienic to na jaki zamiennik ?
Jednak moje główne pytanie jest odnośnie demontażu tarcz kotwicznych, czy aby je wymienic musze wykręcac piaste i rozbierac szczęki ? oraz drugie pytanie, wiekszosc zamienników ma tak jak by pusty środek , widac to tutaj https://cdn.autodoc.de/thumb?id=13865899&m=0&n=0&lng=de&ccf=94077835 , ale Febi ma inny środek, z otworami pod śruby mocujące piaste , i bardziej bym skłaniał sie do tej wersji czy mam racje ? podglad febi https://deler.pl/p/tarcza-kotwiczna-febi-bilstein-178435

Czekam na wasze sugestie

acc24:
Pytałeś się Aso? Czasami różnice nie są zbyt duże, do swojego płaciłem ze 4 lata temu ok 100 zł.

pazdzioch:
Nie pytałem w ASO, zadzwonie, ale wątpie aby w tych czasach były tansze :) Czekam dalej aby ktoś sie wypowiedział co do zamienników

weuek:
Raz kupowałem to na tył (zmieniałam z bębnów na tarcze). W aso były nowe w tej samej cenie co używane w sieci.

Akustyczny:
Kupiłem na Alledrogo rok temu i dałem do wymiany. Do zdjęcia hamulce + piasta. Potem zostaje odkręcenie starych tarcz i tu był zonk, bo prawie wszystkie gwinty od fabrycznych wkrętów zostały w piaście.. Skończyło się na wierceniu w niej i niektóre mechanik zamienił na nity. Przy okazji wymienił tarcze i klocki tył (ręczny tylko przełożony).

Ale efekt super i tarcze jak trzeba.
Kupiłem dokładnie te (prawa i lewa):

"NTY HTO-KA-300 Panel rozbryzgiwujący, tarcza hamulcowa"
+
"NTY HTO-KA-301 Panel rozbryzgiwujący, tarcza hamulcowa"

na obie strony.

Cena - wtedy 92zł za sztukę. Widzę że nadal tyle samo mniej więcej.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej