Autor Wątek: Hyundai przedstawia jak powstają laboratoria na kołach submarki N  (Przeczytany 5739 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Brt

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 866
Hyundai przedstawia jak powstają laboratoria na kołach submarki N i zwiastuje model IONIQ 5 N
  • Hyundai przedstawia w filmie jak submarka N wykorzystuje jeżdżące laboratoria w procesie wdrażania elektryfikacji do nowej generacji wyczynowych modeli
  • Elektryczny RN22e i wodorowo-elektryczny N Vision 74 wykorzystywane są do badań i testów technologii, które posłużą do realizacji celów elektryfikacji zapisanych w krótko-, średnio- i długoterminowej wizji wyczynowej submarki N
  • Film stanowi również zwiastun modelu IONIQ 5 N, który występuje w kamuflażu charakterystycznym dla modeli N, z wzorem pikseli i flagi w szachownicę

Hyundai opublikował dziś film o swojej wyczynowej submarce N oraz laboratoriach na kołach RN22e i N Vision 74, które ułatwiają jej zelektryfikowaną przyszłość. W filmie pojawia się również IONIQ 5 N, który po raz pierwszy pojawia się oficjalnie, otoczony specjalnym kamuflażem z wzorem pikseli i flagi w szachownicę.
Film przedstawia od wewnątrz proces rozwoju laboratoriów na kołach submarki N, które są w pełni funkcjonalnymi pojazdami wykorzystywanymi do badań, rozwoju i weryfikacji wyczynowych technologii opracowanych przez Hyundai Motorsports przed zastosowaniem w modelach produkowanych seryjnie. Po serii jeżdżących laboratoriów submarki N zwanych RM (Racing Midship), marka wprowadziła tego lata nową serię laboratoriów na kołach w celu opracowania zelektryfikowanych pojazdów nowej generacji.

W filmie żywo przedstawiono proces rozwoju RN22e i N Vision 74, które przybliżają do wdrożenia przyszłych samochodów wyczynowych marki N.

Laboratorium RN22e to pierwszy sportowy samochód submarki N oparty na platformie E-GMP (Electric-Global Modular Platform) opracowanej przez Hyundai Motor, która stanowi podstawę fundament modeli IONIQ 5 i IONIQ 6. Film pokazuje, jak RN22e łączy E-GMP i inne zaawansowane technologie, aby osiągnąć filary wydajności submarki N, takie jak Corner Rascal, Racetrack Capability i Everyday Sports Car. Za pośrednictwem RN22e innowacyjne technologie są testowane i weryfikowane pod kątem wdrożenia w najbliższym czasie w pierwszym modelu elektrycznym submarki N.


N Vision 74 to jeżdżące laboratorium z hybrydowym napędem wodorowym, które pokazuje średnio- i długoterminową wizję submarki N dotyczącą pojazdów o wysokich osiągach. Układ napędowy N Vision 74 z wodorowymi ogniwami paliwowymi o mocy 500 kW, który może pochwalić się krótkim czasem tankowania wynoszącym 5 minut, wywodzi się z pierwszego pojazdu koncepcyjnego submarki N, czyli N 2025 Vision Gran Turismo, zaprezentowanego podczas premiery submarki w 2015 roku, i korzystał z kolejnych siedmiu lat prac rozwojowych. Ponadto projekt N Vision 74 odziedziczył ducha koncepcji Hyundaia Pony Coupe zaprezentowanej w 1974 roku, wyraźnie łącząc dziedzictwo Hyundai Motor z przyszłością N Brand.


W filmie epizod zaliczył IONIQ 5 N w charakterystycznym kamuflażu N z wzorem pikseli i flagi w szachownicę, reprezentujących frajdę z jazdy w epoce elektryfikacji. W swoim debiucie, IONIQ 5 N pojawia się obok RN22e i N Vision 74 przez około trzy sekundy.

Cytat: Till Wartenberg
Hyundai N to jedna z najszybciej rozwijających się marek samochodów sportowych na świecie. Wszystkie nasze plany są na dobrej drodze do realizacji zgodnie z naszą wizją elektryfikacji. Historia sukcesu jeżdżących laboratoriów ukoronowana przez RN22e jest doskonałym preludium do pierwszego elektrycznego modelu produkcyjnego naszej submarki N, czyli IONIQ 5 N, który pojawi się wkrótce

Źródło: www.hyundai.pl