Forum > i40 VF

rosnacy poziom oleju 1,7 crdi

<< < (2/2)

piejar:
Przyczyny takiej sytuacji mogą być różne u mnie np DPF był i jest czysty ale wypalanie ciągle się włączało bo miałem urwaną rurkę od czujnika delta p za DPF. Syn długo jeździł tym autem bez wiedzy i przybyło mi dobre litr  "oleju".
Zacznij przede wszystkim monitorować wypalanie za pomocą interfejsu ELM są o tym wątki na tym i innych forach.
Monitorowanie i wiedza o wypalaniu może pomóc w co najmniej dwóch sprawach:
1.  jeżeli wiesz że trwa wypalanie to możesz zdecydować się pojeździć dłużej i pozwolić mu się zakończyć.
2. Częstotliwość wypalen czy dystans między wypalaniami da ci jakieś pojęcie o stanie DPF.
Olej wymień i kontroluj wypalania
Ciśnienie a właściwie spadek ciśnienia powinien być możliwie mały, u mnie on był niski i DPF wypala się od "nagromadzenia sadzy" które jakoś tam sobie liczy. Wg moich poszukiwań wskazanie powyżej 1,4 V oznacza deltę p większą od właściwej ale u mnie się to nie potwierdziło bo wypalania były przy małej delcie.l i przestałem to obserwować . Moje napięcie to  1,03 na jałowym i 1,2 v przy 2000 obr na postoju. Silnik inny bo D4EA

http://hyundaiklub.pl/index.php/topic,15270.msg142237.html#msg142237

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej