Forum > i30 GD

Hyundai i 30 GD 1.6 CRDI 110km spadek mocy

<< < (3/3)

wojtek2904:
Problem rozwiązany. Niedziałający egr i zapchany dpf. Pomogło zaślepienie egr i wyłączenie go w ecu. Bez tego wywala błąd i tryb awaryjny. Auto w końcu ! chodzi jak trzeba i brak problemu falujących obrotów po odpaleniu silnika.

patrykgt:
To proponuję jeszcze wyczyścić kolektor ssący bo pewnie kupa nagaru (nie dawno to robiłem).)

TomekZet:
Mam pytanie do użytkowników z zaślepionym EGR. Czy zauważyliście jakieś zmiany w pracy DPF? Interwały wypalania są takie same/podobne jak przy normalnie pracującym zaworze EGR? Też rozważam opcję zaślepienia jeśli okaże się, że jest winny moich anomalii z obrotami silnika.

wojtek2904:
U mnie bez różnicy. Wypala tak jak przed zaślepką.

dareknbr:
Po zaślepieniu EGR o dziwo spadlo spalanie około 05 l. Wyczyszczony kolektor, doloty i przepustnica. Poza tym wszystko ok.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej