Witam,
Od niedawna borykam się z problemem dymienia w Hyundaiu i30 GD 1.6CRDI 110km przebieg 200tys . Prawdopodobnie byłbym tego nieświadomy gdyby nie problemy z często wypalającym się DPF ok 120 km na trasie przy spokojnej jeździe. Po regeneracji DPFa ten znów szybko się zapchał, więc zaczęliśmy z mechanikiem podejrzewać inny problem i jak się okazało przy pominięciu DPF auto kopci na czarno nawet przy starcie. Generalnie samochód ma moc, pali normalnie od "strzała" (wcześniej trochę falowały obroty przy odpaleniu, natomiast wymiana świec załatwiła temat). Wydaje mi się że przy niższych obrotach ma "muła" i czasem szarpnie. Jutro jadę sprawdzić korekty wtryskiwaczy natomiast podejrzewam również EGR. Aktualnie mechanik rozłożył ręce bo błędów nie ma więc zostałem z problemem. Czy orientujecie się jakie przepływy powinna pokazywać przepławka ? Ewentualnie na jakich parametrach powinien pracować EGR podczas normalnej jazdy ? Mam V-Gate'a i niektóre parametry byłbym w stanie podejrzeć podczas jazdy (nawet zapisać log podczas użytkowania).