Autor Wątek: Hyundai NEXO - Akcja serwisowa  (Przeczytany 9191 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Brt

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 868
Hyundai NEXO - Akcja serwisowa
« dnia: 12 Sierpień 2022, 09:19:13 »
Przedsiębiorca Hyundai Motor Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Hyundai NEXO (FE), wyprodukowanych w Korei Południowej od 18 grudnia 2017 r. do 5 października 2021 r., może dochodzić do usterki czujnika wodoru.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są 34 pojazdy.

Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Hyundai w celu wymiany czujników.

Informacji związanych z kampanią udziela Hyundai Motor Poland sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa; tel.: 0 800 444 000).

UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.

Źródło: www.uokik.gov.pl