Forum > Santa Fe (2006-

[Santa Fe CM] Chip tuning

<< < (5/6) > >>

Hulltay:
Oczywiście, Firma "Nagaz" Stefanowski w Łodzi, tylko jak pisałem cenę miałem po "znajomości" bo to Kolega Brata.

subaru:

--- Cytat: "Hulltay" ---Oczywiście, Firma "Nagaz" Stefanowski w Łodzi, tylko jak pisałem cenę miałem po "znajomości" bo to Kolega Brata.
--- Koniec cytatu ---


Dziękuję.
Myslałem, że trochę bliżej (Wałbrzych i okolice :-o .

Hulltay:
No niestety jest kawałek, ale za to super się teraz jedzie A8:) ponoć we Wrocku jest też niezły fachura podpytam kolegi o namiary bo stroił tam passata i był bardzo zadowolony z ceny i efektów.

vanhelsing:
Czy ktoś z kolegów zna jakąś firmę w Rzeszowie lub okolicy, która dobrze i solidnie mogłaby podnieść moc i moment w Santa Fe 2.0 113KM? Najlepiej nie drożej niż wspomniane wyżej 500 zł :mrgreen:

SantaWaldi:

--- Cytat: "santafanta" ---ja mam santa fe 2007 150 km i przez chwilę się nad tym zastanawiałem bo denerwowała mnie turbodziura, zwłaszcza jak się dużo jeździ po mieście da się odczuć, ale zrezygnowałem. rozmawiałem (tu w Irlandii) z kolesiami z serwisu (filia niemieckiej firmy) - oczywiście taki koleś nie powie słowa o wadach więc tylko mówił że nie tylko moc i moment wzrosną, ale też spalanie spadnie o 0,4l ale poszukałem więcej, popytałem i okazuje się że nie dość że ma to bardzo zły wpływ na sprzęło i skrzynię biegów (które nie są zrobione z myślą o przenoszeniu tak dużego momentu) to jeszcze głównym powodem dlaczego producent samochodu nie podkręca mocy tak wysoko jest tolerancja na jakość paliwa. Otóż czipując pracę silnika bardzo zawężamy tą tolerancję i w efekcie silnik może się szybciej zużyć gdy jakość paliwa jest z dolnych zakresów dopuszczalnych normy, lub poniżej.
Ostatecznie przyzwyczaiłem się do słabych dołów, a nie mogę powiedzieć że mu brak mocy jak się rozkręci, wręcz przeciwnie. Zamierzam tym autkiem pojeździć dobrych parę latek więc myślę że intuicja jednak podpowiada dobrze aby nie czipować...
--- Koniec cytatu ---


Odnośnie paliwa do diesla to prawie na każdej stacji są 2 rodzaje tzw "normal" i o ok 20gr droższe jakieś "super power" :), znaczy szlachetniejsze

Do tego można by założyć mniejsze koła co chyba powinno zmniejszyć troszkę czas do setki oraz obciążenia podzespołów (dwumasy, łożysk itp) kosztem prędkości max.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej