Forum > Zakup Hyundaia

KUPNO - Elantra

<< < (16/23) > >>

kosmos2011:
Drugie ogłoszenie KMHDN51DP1U013015

http://hyundai.afora.ru/eur/vin/kmhdn51dp1u013015/

Data produkcji  2000-12-28, a nie 2003 czyli http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7589

Czego nie ma :

Elektro-chromatyczne lusterka boczne
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Kurtyny powietrzne
Podgrzewane lusterka boczne
Poduszki boczne przednie
Elektro-chromatyczne lusterko wsteczne może dołożone na zdjęciach nie widać z fabryki auto wyszło bez
ASR (kontrola trakcji)
Komputer pokładowy ten mały wyświetlacz to chyba nie
Podgrzewana przednia szyba
Poduszka powietrzna chroniąca kolana
Tempomat
Szyby atermiczne
Radio z CD

Jeden pilot+kluczyk gdzie reszta?

Łatka na przednim fotelu kierowcy.

Czy jesteś świadomy że w silniku G4GC regulacja luzów zaworowych odbywa się płytkami, a nie jest hydrauliczna?

[ Dodano: 2016-10-04, 00:04 ]

Pierwsze ogłoszenie KMHDN51DP4U123720

http://hyundai.afora.ru/eur/vin/kmhdn51dp4u123720/

Na tylnej klapie brak znaczka 2.0 GLS

Nie posiada:

ESP (stabilizacja toru jazdy)

Ma:

Tempomat
Spryskiwacze przednich lamp
Zmienne fazy rozrządu

historyk1980:
czyli ten czarny jest lepszy czy raczej oba sobie odpuścić

kosmos2011:
Poproś o numer rejestracyjny ze Szwecji https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb/ to może coś się więcej dowiesz.

historyk1980:
oki dzięki za radę.

[ Dodano: 2016-10-04, 00:41 ]
Jeżeli chodzi o ten silnik G4GC to jest on problematyczny, czy raczej nie. Nie ukrywam, że w aucie będzie zamontowany gaz. Z opinii na autocentrum wyczytałem że lepiej jest się zdecydować na jednostkę 2.0 niż 1.6 bowiem spalanie to samo, a silnik 2.0 rzekomo jest najlepszy do założenia gazu.

[ Dodano: 2016-10-04, 12:23 ]
Witam. Właśnie dostałem numer rejestracyjny czarnej elantry wprowadzonej że Szwecji. Mogę prosić forumowiczów o pomoc w odczytaniu ewentualnych info zawartych w wykazie. Oto numer: UUM 357. Pozdrawiam

kosmos2011:
Przebieg ze Szwecji 170754 czyli zgadza się z ogłoszeniem.







Silnik G4GC ma regulację luzu zaworowego płytkami i przy LPG trzeba dokonywać pomiaru i ewentualnej korekty. Silnik G4ED ma hydrauliczną regulacje luzu zaworowego co powoduje że przy LPG ewentualność awarii jest minimalna.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej