Forum > Santa Fe (2006-
Kod błędu P1781.
Burnicki Piotr:
Witam.
Dzisiaj sprawdziłem pobór prądu i wskazało 0,08A,czyli 80ma.
Sprawdzałem bezpieczniki i nic się nie zmieniło,nic nie spadło.
Oczywiście miałem wciśnięta zamek maski i drzwi,aby nie było poboru prądu,a maska i drzwi były otwarte.
Nadal była ta sama wartość,ale jak zamknąłem auto z pilota to spadło do
0,01A,czyli 10ma.Czy jest to normalne takiego poboru?
Anazar:
po prostu FABRYCZNE WARTOŚCI ;D
Poniżej 20mA to ideał.
Te 80mA przy aktywnej elektryce to też niewiele.
Nic nie pożera Aku.
Wina w samym Aku, że pada :P
Jeszcze ładowanie do weryfikacji. 8)
Burnicki Piotr:
Ładowanie sprawdzone 14V,jutro wstawię nowe aku i będę dalej obserwować.
Aku było nowe,ale dlaczego je rozładowało to ciekawe,a poprzednie też nie było stare ,
nie było problemu z nim.Nowe zupełnie naładowane do fula,chyba że z nim coś się dzieje.
Zobaczę co dalej.
Dzięki za podpowiedzi
Anazar:
Jakość wielu akumulatorów jest na prawdę słabiutka i to zwykła loteria i nie ma nic wspólnego z producentem. Jedna marka Aku nigdy mnie mnie zawiodła:
CENTRA/EXIDE
ostatnio pod koniec 2021r osobiście demontowałem fabryczny akumulator z „Varta BMW”.
Wytrzymał w nim 16lat ;D
Gdybym osobiście tego nie robił, to nigdy bym w to nie uwierzył.
Wziąłbym to za bajkę i wyśmiał.
Osobiście w moich autach dwa akumulatory wytrzymały po 9lat
Jenox i Centra Futura i to uważałem za rekord.
Nigdy nie były podpinane pod jakikolwiek prostownik.
Prostowniki często niszczą akumulatory.
Bardzo dużo, lub nawet najwięcej zależy od jakości ładowania w aucie.
Burnicki Piotr:
I znowu rozładowało mi akumulator po niecałym tygodniu stania.
Pobór prądu poniżej 20 miliaper na alarmie i po 30 minutach też pokazuje poniżej 20 miliaper.
Teraz wstawiłem stare naładowane i zobaczę czy się rozładuje po tym samym czasie.
Ładowanie sprawdzone, może jeszcze jakieś sugestie?
Nawigacja
[#] Następna strona