Autor Wątek: Dwa modele Hyundaia trafiły na duży ekran  (Przeczytany 613 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Brt

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 768
Dwa modele Hyundaia trafiły na duży ekran
« dnia: 25 Listopad 2021, 11:59:12 »
Dwa modele Hyundaia, elektryczny IONIQ 5 i nowy TUCSON, trafiły na duży ekran w filmie „Spider-Man: Bez drogi do domu”
  • Nowe modele IONIQ 5 i TUCSON wystąpią w nowym filmie Sony Pictures: „Spider-Man: Bez drogi do domu” – w kinach od 17 grudnia
  • Globalna kampania marketingowa Hyundai Motor obejmuje również nowy spot reklamowy, promujący model IONIQ 5. Najnowszy spot został wyreżyserowany przez Jona Wattsa, a w rolę Spider-Mana wcielił się Tom Holland
  • „Spider-Man: Bez drogi do domu” to pierwszy film stworzony w ramach strategicznego partnerstwa Hyundai-Sony, a nowy projekt marketingowy obejmuje również przyszłe produkcje w 2022 roku
  • Partnerstwo to daje widzom możliwość zrozumienia skoncentrowanej na człowieku wizji mobilności Hyundaia, osiągniętej dzięki innowacyjnym pojazdom i technologiom

Nowe modele Hyundaia, IONIQ 5 i TUCSON, zadebiutują w Hollywood w najnowszym filmie Sony Pictures – „Spider-Man: Bez drogi do domu”.

Przed kinową premierą filmu 17 grudnia Hyundai Motor Company uruchomił zintegrowany program marketingowy, który obejmuje globalną reklamę telewizyjną i szereg cyfrowych działań promocyjnych. Kampania jest częścią globalnego projektu obejmującego powstanie wielu filmów, który Hyundai Motor podpisał z Sony Pictures w maju 2020 roku, aby dzięki temu zaprezentować wizję mobilności skoncentrowanej na człowieku poprzez innowacje produktowe i technologiczne.
Cytat: Thomas Schemera
Umieszczenie elektrycznego Hyundaia IONIQ 5 i nowego modelu TUCSON w filmie „Spider-Man: Bez drogi do domu” to pierwszy znaczący kamień milowy w strategicznym partnerstwie Hyundai Motor Company i Sony Pictures Entertainment. Oczekujemy od tej współpracy dużego uderzenia promocyjnego. Ten ekscytujący film oraz włączenie dwóch pojazdów w kluczowe momenty fabuły zachwycą umysły milionów widzów na całym świecie.

„Spider-Man: Bez drogi do domu” to trzeci film o Spider-Manie stworzony przez Sony Pictures i Marvel Studios, z Tomem Hollandem w roli licealisty Petera Parkera i jego alter ego – Spider-Man’a. Poprzednia produkcja, „Spider-Man: Daleko od domu”, zarobiła na całym świecie 1,13 miliarda dolarów, stając się czwartym najbardziej dochodowym filmem w 2019 roku i 25. najbardziej dochodowym filmem wszechczasów.

Cytat: Jeffrey Godsick
Hyundai jest synonimem technologii i innowacyjnego designu, więc nie jest zaskoczeniem, że stworzyli oni przełomową kampanię marketingową dla modeli IONIQ 5 i wyczekiwanego filmu „Spider-Man: Bez drogi do domu”, której podstawą są wyjątkowe treści stworzone wyłącznie do tego projektu. Nie mamy wątpliwości, że fani Spider-Mana będą się świetnie bawić dzięki tej nowatorskiej współpracy.

Oprócz programu lokowania produktów, Hyundai Motor będzie prowadził szeroko zakrojone działania marketingowe, korzystając ze swoich praw własności intelektualnej związanych z filmem „Spider-Man: Bez drogi do domu”. Wśród nich jest reklama „Only Way Home”, w reżyserii Jona Wattsa, twórcy wszystkich trzech najnowszych filmów o Spider-Manie. W reklamie zobaczymy Toma Hollanda, jako Spider-Mana i jego najlepszego przyjaciela Neda Leedsa granego przez Jacoba Batalona.

W tym spocie reklamowym Spider-Man chce oczyścić swoje imię i wychodzi z ukrycia, pokonując wraz z Nedem 300-milową trasę do Nowego Jorku w elektrycznym Hyundaiu IONIQ 5. Przekomarzając się w międzyczasie, dwaj bohaterowie przemierzają kraj w mieniącym się w słońcu, futurystycznie wyglądającym IONIQ 5. 30-sekundowa wersja spotu będzie emitowana w trakcie popularnych programów telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych, Europie, Chinach, Rosji i na innych rynkach światowych do stycznia 2022 roku.
Cytat: Angela Zepeda
Zaawansowana technologia daje niezwykłe możliwości i dlatego uważamy, że IONIQ 5 doskonale pasuje do najnowszego filmu o Spider-Manie. Nasza współpraca promocyjna z postaciami z Marvel Cinematic Universe była bardzo skuteczna i uważamy, że fanom Spider-Mana na całym świecie spodoba się to, co stworzyliśmy, jednocześnie dowiadując się więcej o naszym przełomowym, całkowicie elektrycznym SUV-ie.

Ponadto firma Hyundai Motor stworzyła 30-sekundowy spot prezentujący model TUCSON, zupełnie nowy, kompaktowy SUV marki. Ta reklama pokazuje kluczowe sceny z filmu, również te z modelem TUCSON i Tomem Hollandem w rolach głównych.

Kampania marketingowa Hyundai Motor, skupiona wokół nadchodzącego filmu „Spider-Man: Bez drogi do domu”, zostanie zaprezentowana na billboardach na Piccadilly Circus w Londynie, a także w różnych punktach reklamowych na całym świecie.
Po „Spider-Man: Bez drogi do domu” firma zorganizuje kolejne inicjatywy marketingowe związane z nadchodzącymi filmami, m.in. „Uncharted”, którego premiera odbędzie się w lutym 2022 roku. Działania promocyjne zostaną także skierowane na kontynuację docenionego przez krytyków i nagrodzonego Oscarem filmu animowanego „Spider-Man Uniwersum” – planowana premiera w październiku 2022 roku.

Źródło: www.hyundai.pl