Forum > Tucson JM

Pompa wspomagania kierownicy

(1/1)

wladok:
Przy wiekszym skrecie kierownica w prawo lub w lewo, slizga sie pasek na pompie-slychac pisk - pasek jest naciagniety prawidlowo. Jezeli wykonam max. skret dochodzi do zatrzymania pompy a pasek slizga sie po kole pompy.
Czy ktos mial podobny przypadek - co jest przyczyna????

Jarek:
Zdejmij pasek i wykonaj kilkanaście obrotów pompy ręką.
Jakiekolwiek opory lub hałasy - pompa do wymiany.
Prawdopodobnie jest uszkodzony zawór przelewowy.
W skrajnych położeniach pompa powinna pracować na przelew - widocznie zawór nie puszcza.

wladok:

--- Cytat: "Jarek" ---Zdejmij pasek i wykonaj kilkanaście obrotów pompy ręką.
Jakiekolwiek opory lub hałasy - pompa do wymiany.
Prawdopodobnie jest uszkodzony zawór przelewowy.
W skrajnych położeniach pompa powinna pracować na przelew - widocznie zawór nie puszcza.
--- Koniec cytatu ---


Dzieki za wskazowki, chodzi o zawor w pompie?

wladok:

--- Cytat: "Jarek" ---Zdejmij pasek i wykonaj kilkanaście obrotów pompy ręką.
Jakiekolwiek opory lub hałasy - pompa do wymiany.
Prawdopodobnie jest uszkodzony zawór przelewowy.
W skrajnych położeniach pompa powinna pracować na przelew - widocznie zawór nie puszcza.
--- Koniec cytatu ---


Niestety ale nic nie slychac,pompa obraca sie bez oporow

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej