Dane za książką z wersji CM przed liftem:
- skrzynia automatyczna Hyundai Genuine ATF SP III, Diamond ATF SP III, SK ATF P III lub innych marek zatwierdzonych przez Hyundai. Ilość = 8,5l.
- oś tylna Hypoid Gear Oil API GL-5, SAE 75W-90 ( odpowiednik Shell Spirax) 0,9 l.
Ja w swoim wlałem Shell Spirax AXME 75W-90
- skrzynka rozdzielcza j.w. Pojemność 0,8 l
Jeśli chodzi o resztę to polecam wymienić płyn chłodzący. Był oryginalny zielony z mnóstwem syfu. Układ wypłukany zalany Dyngelem 2000. Pojemność ok. 8,2 - 8,3l.
I jak dla mnie jedna z ważniejszych rzeczy o której większość zapomina - płyn układu wspomagania. Wymiana dynamiczna tak żeby wszystko wypłukało. Wtedy trzeba trochę więcej kupić.
Oryginalnie jest PSF - 3. Pojemność 1l. Ja kupiłem 3 l. Po płukaniu zostało 0,7 l.
Jako że oryginalny nie był dostępny a jak już jest to coś z ceną im się w głowie pomieszało to kupiłem RAVENOL Hydraulik PSF Fluid spełniający powyższą normę.
Jeśli nie masz instrukcji obsługi dla Twojego autka poszukaj na forum lub chomiku.