Forum > Getz
Skorodowane sanki silnika
weuek:
Octavia to nie samochód. ;-)
Tiesto83:
Pięć lat temu kupowałem NTY za 540, więc raczej nie masz co narzekać :)
Problem, że nowe zamienniki po 5 latach jazdy dziś wyglądają już tak sobie...
robaszek127:
Kupiłem cały zestaw z wahaczami i drązkiem ale okazało się, że mam w 1,3 inny model. I teraz albo mogęodesłać to tracąc koszty wysyłki lub sprzedać znów komuś kto ma taki model. I chyba będę musiał kupić nowe bo tego typu uzywek nie ma a jak już wołają 500zł a firmy JPN jest za 538 rozbój ale cóż zrobić.
Brt:
Nie wiem w którym miejscu w profilu masz błąd.
Getz po lifcie posiadał silnik 1.4.
Albo masz wybrany zły model auta , albo zły silnik.
To może też wpływać na rodzaj sanek jakich szukasz :-)
robaszek127:
Lekkie info z wymiany. Wymieniając sanki wcale nie trzeba demontować maglownicy. Idzie spokojnie wymienić sanki odkręcając mocowania maglownicy od sanek pod samochodem. Wiadomo wymagany jest kanał plus najlepiej klucz udarowy dość mocny bo główne śruby trzymają się mocno.
Sanki używane ciezko jest dostać w ładnym stanie by były zdatne do montażu a nowe ok 600zł. Bowiem blacha jest cienka w nich i koroduje łatwo a naprawa jest często niemożliwa.
Mi się udało zakupić za owe 300zł z wysyłką plus otrzymałem komplet śrub do montażu. Robota przy wymianie jednak straszna i nie dziwię się, ze mechanik za takie coś zedrze sporo. Łatwiej wymontować skrzynię biegów niż sanki.
Nawigacja