Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

[S-Coupe] Zmiania przełożenia 5biegu

(1/2) > >>

WooojaS:
Witam.

Czy ktoś już to robił, czy ktoś ma o tym pojęcie?

Doczytałem się w manualu dla skrzyni M5AF iż przełożenia biegów wyglądają następująco:
1Bieg: 2.462
2Bieg: 2.053
3Bieg: 1.370
4Bieg: 1.031
5Bieg: 0.838
Przełożenie główne: 3.250.

Dla mnie są to za krótkie biegi, szczególnie 4 i 5.
Jak ma ktoś dużo manuali to prosiłbym o sprawdzenie jakie są w jakich modelach. 5Bieg interesował by mnie w okolicach 0.702.

[ Komentarz dodany przez: IgoReCzeK: 2012-10-04, 09:00 ]
Tagowanie tematu.

harabin:
Jedynie skrzynia od GT

Można jeszcze dać skrzynia od GT + przełożenie główne od LS wtedy masz najlepiej. Sam tak miałem robić, jeżeli dobrze pamiętam na ś/p forum było wszystko opisane.




 Jak coś mam skrzynie na sprzedanie od GT którą miałem wymieniać w moim hultajku.

WooojaS:
Coś nie mogę znaleźć pdf'a od GT.. podeślesz?

W sumie to cała skrzynia mi niepotrzebna... jedynie to przełożenie 4 i 5... ew wstecznego bo dziwie mi rzęźi czasami...

harabin:
Ja wszystko pisałem na forum bo mowie sobie przecież z forum nie zniknie. A tu psikus zniknęło całe forum :D Ale GT mial główne chyba 3.840 i dlatego aspiracje miałem na przełożenie główne od LSa bo to jest łatwiej zmienić niż sam piaty bieg :)

Wsteczny to standard w hultajkach, zawsze mozesz wrzucić najpierw pierwszy bieg i dopiero wsteczny, wejdzie wtedy bez zgrzytu., tak robiłem w pierwszym S-coupe :)

Ciekawe jak ze skrzynia od "bety", bo skrzynia od "alphy" z małymi przeróbkami poschodzi pod silnik "bete" ale na odwrót już chyba nie :D

Miałem plany wstawic 2.0 jednak wyjazd do UK zniweczył mój plan:)

WooojaS:
Znalazłem archiwum forum, ale nic tam nie znalazłem co do skrzyni.

U mnie wsteczny wchodzi bez zgrzytu, ale jak już jadę to charakterystyczne żęrzenie wydobywa się z skrzyni - wałeczki nie do końca się spasowywują.

Co do skrzyni dalej to jestem zielony... beta, alpha... ?! O czym mowa?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej