Forum > i40 VF

Wypalanie dpf co 20 km ;/

<< < (4/5) > >>

unik88:
Sorki za literówkę ale pewnie kolega nie popełnia błędów. Najlepszym wynikiem było by zamontowanie nowego dpf albo zakup nowego auta, także dziękuję za wskazówki kolego. Dla mnie jest jakiś postęp bo okres między wypalaniem się wydłużył jak pisałem wcześniej będę dalej obserwował i mam nadzieję że uzyskam ten dobry wynik  ;D ;D.Pozdrawiam

Tttom1:
Cześć kolego. A co z poziomem oleju ?  Nadal się podnosi?

waszek_rmc:
Przy wypalaniu co 150-200 ja regenerowalem DPF. 300 to i tak mało, na baku to jakieś 3 dopalania. Powinno być 1 na bak. Takie częste to raczej nie jest zdrowe dla silnika.
Przepał go może porządnie jadąc parędziesiąt km na wyższych obrotach. Zalej mu jakiś lepszy dodatek, może akurat u Ciebie pomoże.
Lub inna opcja, ktoś kiedyś opisał na forum jaki jest algorytm inicjacji wypalania. Pierwsze to było zapełnienie (czyli sygnał z czujnika) a drugie to maks. przebieg wpisany w kompa. Jeżeli było wiele wypaleń z powodu zapchania to interwał zapisany na stałe też się skracał (przez błędne dane czujnika). Wystarczyło jechać gdzieś na kompa i w sterowniku ustawić, że filtr jest nowy. Tak jak ma to miejsce po regeneracji.

unik88:

--- Cytat: waszek_rmc w 04 Wrzesień 2021, 06:18:40 ---Przy wypalaniu co 150-200 ja regenerowalem DPF. 300 to i tak mało, na baku to jakieś 3 dopalania. Powinno być 1 na bak. Takie częste to raczej nie jest zdrowe dla silnika.
Przepał go może porządnie jadąc parędziesiąt km na wyższych obrotach. Zalej mu jakiś lepszy dodatek, może akurat u Ciebie pomoże.
Lub inna opcja, ktoś kiedyś opisał na forum jaki jest algorytm inicjacji wypalania. Pierwsze to było zapełnienie (czyli sygnał z czujnika) a drugie to maks. przebieg wpisany w kompa. Jeżeli było wiele wypaleń z powodu zapchania to interwał zapisany na stałe też się skracał (przez błędne dane czujnika). Wystarczyło jechać gdzieś na kompa i w sterowniku ustawić, że filtr jest nowy. Tak jak ma to miejsce po regeneracji.

--- Koniec cytatu ---
Nie zauwazyłem wzrostu oleju jak narazie ale caly czas kontroluje sytuacje.:)

unik88:

--- Cytat: waszek_rmc w 04 Wrzesień 2021, 06:18:40 ---Przy wypalaniu co 150-200 ja regenerowalem DPF. 300 to i tak mało, na baku to jakieś 3 dopalania. Powinno być 1 na bak. Takie częste to raczej nie jest zdrowe dla silnika.
Przepał go może porządnie jadąc parędziesiąt km na wyższych obrotach. Zalej mu jakiś lepszy dodatek, może akurat u Ciebie pomoże.
Lub inna opcja, ktoś kiedyś opisał na forum jaki jest algorytm inicjacji wypalania. Pierwsze to było zapełnienie (czyli sygnał z czujnika) a drugie to maks. przebieg wpisany w kompa. Jeżeli było wiele wypaleń z powodu zapchania to interwał zapisany na stałe też się skracał (przez błędne dane czujnika). Wystarczyło jechać gdzieś na kompa i w sterowniku ustawić, że filtr jest nowy. Tak jak ma to miejsce po regeneracji.

--- Koniec cytatu ---
Nie wiem czy jest jakas reguła wypalania tzn. co ile km bo dużo czynników na to wpływa, ale raz na bak to chyba w żadnym aucie jakie posiadałem nie uzyskałem :). Czytając inne posty 300 km to chyba nie zły wynik ale to zalezy od uzytkowania auta miasto/trasa. Ale z tym ustawieniem nowego dpf przez kompa moze być dobrym tropem, bede musial sprubować bo widziałem taka opcje :).Dzieki za zainteresowanie tematem. Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej