Forum > i40 VF
Całkowity brak ogrzewania
presario7:
Na cały układ, tylko musi być koniecznie kamix ponieważ nie wchodzi w reakcję z aluminium.
Slaygar:
Układ odkamieniony specyfik kamix płukany dwa razy ogrzewanie od strony kierowcy bajka od pasażera zero jakieś pomysły podpowiedzi może wymianą nagrzewnicy
AS SW:
Witam, szukam informacji o podobnej tematyce. Może będzie ktoś s stanie mi pomóc. Sprawa dotyczy Ionic Hybryda 1,6. Miałem problem z ogrzewaniem. Wymieniłem nagrzewnice, ale problem występuje dalej, to znaczy: często po stronie kierowcy wieje chłodem podczas gdy po stronie pasazera i z tyły jest ciepło. Po weryfikacji w ASO wyrok padł na sterownik nagrzewnicy. Cena naprawy w ASO to koszt rzędu kilku tysięcy. Szukam zatem używanego sterownika, ale po wpisaniu jego kodu 97250G2050MBI wyskakuje w necie caly panel sterowania klimatyzacji?! Czy to oznacza, że sterownik nagrzewnicy w Ionic Hybryda 1,6 jest zintegrowany i ukryty w panelu klimatyzacji czy też jest zupełnie inaczej? Dajcie proszę znać czy wiecie coś na ten temat
XT1097:
Pytanie czy faktycznie padła ta część której numer wpisałeś czy np siłownik regulujący klapką.
Pytanie też czy ten ioniq ma nagrzewnice wodną (na płyn chłodzący silnik) czy elektryczną? Nagrzewnice wodne nie są generalnie regulowane a reguluje się klapkami które mieszają zimne i ciepłe powietrze. Z kolei jeżeli jest jakaś nagrzewnica elektryczna to ona już musi mieć sterowanie mocą. Nie mylimy przy tym sterowania obrotami wentylatora.
Napisz coś więcej albo po VIN sprawdz ma partsouq.com -tam widać elementy składowe (przeważnie)
Wg numeru części wyskakuje coś co ja nazywam "panelem". Czy de facto on steruje tymi gratami, czy ECU silnika, czy jakiś inny moduł komfortu zamontowany pod deską to chgw.
Poza tym ważniejsze jest czy padł element sterujący czy wykonawczy. To dwie różne rzeczy do wymiany.
Jeżeli auto generalnie grzeje a jest rozjazd na stronach to może być np zapowietrzona nagrzewnica (choć nie sądzę) ale równie dobrze uszkodzony siłownik na klapkach regulacji. Albo luźna wtyczka na nim - rozumiesz, trzeba by tego auta dotknąć żeby coś powiedzieć. Spróbuj posłuchać czy przy zmianie tempaeryu od strony kierowcy słychać że przestawiają się klapki. One przeważnie są przy prawej nodze kierowcy
Cobra_JM:
Ja nie mam 2 strefowego ale jak zmieniam temp. z max. na min. to wyraźnie słyszę zmianę "dźwięku" powietrza. Może to da odpowiedź czy klapki z danej strony działają, + to co napisane powyżej w poście.
Nawigacja