Forum > Portal

Samochody Hyundai TUCSON: NX4e, NX4e HEV do naprawy

(1/1)

Brt:
Przedsiębiorca Hyundai Motor Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Hyundai TUCSON (NX4e,NX4e HEV), wyprodukowanych w Republice Czeskiej od 14 października 2020 r. do 15 kwietnia 2021 r., w wyniku nieprawidłowości podczas montażu mogło dojść do skręcenia kurtynowej poduszki powietrznej (CAB) zamontowanej po stronie lewej i/lub prawej, co zwiększa ryzyko obrażeń użytkowników pojazdu w momencie uruchomienia.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 26 pojazdów.

Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Hyundai w celu sprawdzenie poduszek CAB i, w przypadku stwierdzenia skręcenia, ponownego ich zamontowania zgodnie z procedurami.

Informacji związanych z kampanią udziela Hyundai Motor Poland sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa; tel.: 0 800 444 000). 

Źródło: UOKiK

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej