Witam. No ja ciągle w posiadaniu H1...
Dostęp do filtra kabinowego (przeciwpyłkowego) w tym modelu znajduje od strony komory silnikowej. Po otwarciu maski, jest to strona lewa, pod rynną podokienną, patrząc od filtra powietrza w głąb i do góry w lewym rogu komory. Filtr znajduje się w obudowie zakończonej od spodu jakby lejkiem. Wokół obudowy są umieszczone druciane klamry spinające. Sam filtr ma kształt kwadratu ze ściętym jednym górnym rogiem.
PS Moim H1 zrobiłem w dwa lata 150 tys. km. Auto praktycznie bezawaryjne. Zero niespodzianek. Jedynie zawieszenie "dostało swoje" przez nasze drogi i jest już głośne, ale poza tym tanie w utrzymaniu. Wymiana pasków rozrządu bo są dwa plus napinacze w ASO, ale z własnymi częściami (270 zł) kosztuje 250 zł czyli razem nieco ponad 500 zł. pozdr.