Szanowny Użytkowniku I30 CRDI, minęło troszkę czasu od publikacji tego wątku, dziś szukam rozwiązania podobnego problemu w moim samochodzie, identyczne objawy. Może do tego czsu Twój problem rozwiązany, jeżeli pozytywnie to może podzielisz się wiedzą na ten temat. Ja boksuję się z tym problemem dłuższy czas samodzielnie bo tzw fachowcy nic nie pomogą. Dziś po raz kolejny stwierdziłem, że: jak rano po nocnym postoju zdejmę dolot powietrza do kolektora ssacego i zaaplikuję do tegoż kolektora paliwa to silnik odpala normalnie za pierszym kręceniem czyli cos jakby był problem utrzymaniem paliwa w instalacji po dłuższym postoju /nie trzuma cisnienia/, wymiana zaworu cisnieniowego na listwie paliwowej nie pomogło/może zły zawór/.będę kombinował jeszcze z zaworkiem jednokierunkowym na przewodzie paliwowym, zobaczymy? Jeżeli masz jakieś przemyślenia lub też rozwiązanie problemu to liczę na informację. Pozdrawiam!