To że to auto podmiejskie to wiem, ale 140km/h to troche za mało. Polonez 80 konny rozpędzał się do takiej predkości, i miał podobną ellastyczność, wiem bo jeździłem pare lat Polmercem. Dlatego coś nie tak, że osiągi porównywalne z FSO...
Co do komentarza o zmianie biegu na wyższy... 5 biegowa skrzynia, ok 140 km/h na liczniku, 5tka wrzucona, a tu nichu chu więcej. Wcześniej I30 żony rozpędzał się do ok 170 km/h.
Sprawdzałem diagnostyke u kolegi, lecz on stwierdził, że nie może się tym zająć. Dodam, że mieszkam na stałe w CZ, także jakość tutejsza mechanizatorów jest o wiele lat za naszymi Polskimi mechanikami. A do Polski mam daleko , ok 250 km do najbliższego przejścia granicznego , dlatego posiłkuję się forum w Polsce.
Dławienie pojawiło się całkiem niedawno. W sumie to od momentu kiedy to diagnosta stwierdził, że coś nie tak z jednym wtryskiem. Polecił mi wizyte w ASO Hyundai.
Auto zawsze odpalało na tzw dotyk. Czy zima czy lato. Wszystko okej. Niechce zmieniać , bo autko fajne.
Dzięki,
M