to moze wyjasnic problem
**
W samochodach marki Hyundai można odnaleźć czujniki ciśnienia aż czterech producentów: VDO, TRW, Schrader oraz Lear. Występują w nich zawory:
- TPMS-03 (oznaczenie Global Traders) – zawór aluminiowy wciskany w czujnik, stosowany w czujnikach VDO,
- TPMS-04 (oznaczenie Global Traders) – zawór gumowy, stosowany w czujnikach Schrader,
- TPMS-12 (oznaczenie Global Traders) – zawór aluminiowy, wkręcany w czujnik, występujący w czujnikach TRW.
Najczęściej występującym trybem przyuczenia pojazdów marki Hyundai o nowe czujniki jest OBD. W przypadku założenia czujnika z nowym numerem ID wymagana jest jego podmiana w sterowniku auta. W nowych modelach, gdzie stosowane są czujniki Schrader, występuje tryb automatyczny – po założeniu nowych czujników wystarczy odbyć jazdę z prędkością powyżej 30 km/h w celu ich adaptacji.