Autor Wątek: Rozrząd i40 1.7CRDI 141Km  (Przeczytany 1380 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Scp

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 14
Rozrząd i40 1.7CRDI 141Km
« dnia: 29 Grudzień 2021, 13:00:24 »

Pyknęło mi już 100tys. na liczniku zastanawia mnie jak wygląda stan rozrządu, i czy warto go sprawdzać przy tym przebiegu. Generalnie żadnych problemów nie zauważyłem jeśli chodzi o pracę silnika.
Kiedy warto tym rozrządem się zainteresować oraz jakie ewentualnie rozrządy ( producenci ) byście polecili( raczej wysoka jakość ) ?
Jakie są objawy wyciągniętego łańcucha w takim silniku ?

Offline carsik

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 125
Odp: Rozrząd i40 1.7CRDI 141Km
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Grudzień 2021, 21:52:30 »
a coś dzieje się z łańcuchem?

tomasz291

  • Gość
Odp: Rozrząd i40 1.7CRDI 141Km
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Grudzień 2021, 22:36:48 »
Pyknęło mi już 100tys. na liczniku zastanawia mnie jak wygląda stan rozrządu, i czy warto go sprawdzać przy tym przebiegu. Generalnie żadnych problemów nie zauważyłem jeśli chodzi o pracę silnika.
Kiedy warto tym rozrządem się zainteresować oraz jakie ewentualnie rozrządy ( producenci ) byście polecili( raczej wysoka jakość ) ?
Jakie są objawy wyciągniętego łańcucha w takim silniku ?

Jak stuka na wolnych obrotach tzn. klepie o obudowe ja mam przebieg 158tys. i cisza ;)

Offline Scp

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 14
Odp: Rozrząd i40 1.7CRDI 141Km
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Grudzień 2021, 20:44:36 »
Nie nic nie stuka,

Ciekawi mnie czy ktoś sprawdzał z was przy przebiegu np. 120tys lub 150tys km ?

Offline Kobi

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 5
Odp: Rozrząd i40 1.7CRDI 141Km
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Styczeń 2022, 20:57:16 »
Wymieniłem teraz rozrzad przy przebiegu 155 tyś objawy byly takie że przy odpalaniu na zimnym stukał przez chwile później cisza robiłem krótkie odcinki nie przeszkadzało mi to .Najpierw podejrzenie że to sprzęgło alter atora lub któraś rolka na pasku pk ale niestety wizyta w serwisie i diagnoza rozrząd początek .Po wymianie oleju przez jakiś czas nie stukał wogóle ale po jakis 3000   znowu się zaczeło ,później coraz gorzej po przejechaniu jednorazowo 150 km zaczęło sie stukanie na rozgrzanym silniku i trzeba było wymienić..W serwisie koszt około 5 tyś .